Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

adobestock 356123222
Szukasz sposobu na biznes? Zastanów się nad założeniem własnego sklepu z kosmetykami z Europy Zachodniej, między innymi z Włoch. Dlaczego warto zdecydować się na taki krok? O zaletach włoskich produktów do pielęgnacji oraz możliwościach, jakie daje nam sprzedawanie ich piszemy w poniższym artykule.

 

 

 

 

 

Kosmetyki z Europy Zachodniej - dlaczego są tak dobre?

Co stoi za fenomenem zachodnioeuropejskich kosmetyków? Przede wszystkim wykorzystanie zaawansowanych technologii oraz pracy doświadczonych specjalistów, którzy opracowują skuteczne i bezpieczne dla naszej skóry składy. W ten sposób powstają produkty, które zaspokajają nasze potrzeby i spełniają wszelkie wymagania. Znajdziemy je w ulubionych zapachach, przyjemnych konsystencjach i w wygodnych opakowaniach. Kosmetyki z Europy Zachodniej opierają się na naturalnych składnikach - olejkach i ekstraktach, dzięki czemu nasza codzienna pielęgnacja będzie przynosiła jeszcze lepsze efekty. Ponieważ produkty zachodnich marek przeznaczone na rynek wschodni mają słabsze składy, najlepszą opcją będzie kupowanie ich prosto od producenta (na przykład od Europe Distribution Group - oferta kosmetyków EDG dostępna jest tutaj https://b2b.europedg.pl/kategorie-produktow/kosmetyki. Mamy wówczas gwarancję, że zakupione przez nas kosmetyki będą działały jeszcze lepiej. 

 

Włoskie kosmetyki w Twoim sklepie

W ofercie dystrybutorów produktów z Europy Zachodniej znajdziemy naprawdę wiele pozycji. Pośród kosmetyków z Niemiec, Francji czy Wielkiej Brytanii, znajdziemy też te produkowane we Włoszech. Najpopularniejsze włoskie marki kosmetyczne to:

  • Tesori d’Oriente,
  • Felce Azzurra,
  • Malizia,
  • Florile.

W ofercie hurtowni kosmetyków zachodnioeuropejskich EDG znajdziemy między innymi: żele do mycia ciała, płyny do kąpieli, perfumy, płyny do higieny intymnej, mydła w kostce i w płynie, dezodoranty i szampony (sprawdź dokładnie oferowane produkty: https://b2b.europedg.pl/kategorie-produktow/szampony). Składy produktów, szeroki wybór kompozycji zapachowych i działanie pielęgnacyjne to coś, co przekonało wielu konsumentów do korzystania właśnie z włoskich kosmetyków.

 

Jak dotrzeć do włoskich kosmetyków, by sprzedawać je w swoim sklepie?

Najwygodniejszą, najszybszą i najskuteczniejszą opcją na sprowadzenie oryginalnych kosmetyków z Europy Zachodniej, między innymi z Włoch, jest skorzystanie z doświadczonego hurtownika i dystrybutora, jakim jest EDG. Dzięki rozeznaniu zarówno w rynku zachodnim, jak i rynku polskim, pracownicy EDG doskonale orientują się w produktach, które zyskały uznanie zagranicznych konsumentów. Pozwala im to tak opracować swoją ofertę, że na nasze sklepowe półki trafią jedynie te kosmetyki, które najlepiej sprawdzą się u polskich klientów. Co więcej, zamówienia w EDG składamy za pośrednictwem platformy internetowej - uzupełnienie asortymentu sklepowego stanie się przez to dużo szybsze i łatwiejsze. Nie musimy się też martwić o transport, ponieważ zamówienie zostanie nam dostarczone do sklepu. Dodatkowo możemy sprowadzić do siebie inne produkty, na przykład chemię gospodarczą lub środki do dezynfekcji

 

koszyki

 

Dlaczego warto sprzedawać zachodnioeuropejskie kosmetyki?

Sprzedawanie kosmetyków z Europy Zachodniej, między innymi tych włoskich, to doskonały pomysł na biznes. Dlaczego?

  • Klienci zyskają dostęp do wysokiej jakości produktów, do których wcześniej nie mogli tak łatwo dotrzeć. Ze stacjonarnej sprzedaży skorzystają ci, którzy nie mają dostępu do internetu lub nie chcą czekać na dostarczenie przesyłki zamówionej w sklepie internetowym.
  • W kosmetyki zaopatrywać się będą zarówno ci, którzy już zdążyli przekonać się o świetnym działaniu tych produktów, a także wszyscy, którzy jeszcze nie mieli takiej okazji i chcą przekonać się o tym na własnej skórze. Zyskamy nowych i stałych klientów.
  • Nasi klienci będą mogli wybierać spośród wielu produktów, marek, zapachów i konsystencji - z pewnością znajdą coś dla siebie.
  • Jeśli dodatkowo zdecydujemy się na sprzedawanie środków czystości czy innych zachodnioeuropejskich produktów, klienci będą opuszczać nasz sklep z koszykami pełnymi ich ulubionych artykułów

NEWSLETTER

Zgadzam się na Polityka prywatności