Czym jest Shopify? To prężnie rozwijająca się platforma eCommerce, która każdego roku zyskuje grono nowych zwolenników. Kiedy powstawała w 2004 roku, jej twórcy mieli na celu stworzenie sklepu internetowego i nie wiedzieli jeszcze, że stworzą największy tego typu serwis na świecie. Mimo że temat Shopify rzadko jest omawiany w ramach komunikacji powszechnej, jej użytkownicy doskonale znają atuty rozwiązania. Sprawdzamy, jakie zalety i wady wiążą się z korzystaniem z serwisu.
Jak korzystać z Shopify? App Store oferuje aplikację. Z tego poziomu możesz uzyskać szereg dodatkowych opcji, rozszerzających funkcjonalność platformy.
Kilka słów o Shopify - opinie
Przyjęło się uważać, że biznes za pomocą Shopify prowadzą firmy, którym zależy na dotarciu do rynków zagranicznych. W dużej mierze to prawda, jednak nie oznacza, że Shopify nie sprawdzi się na rynku rodzimym. Trzeba wiedzieć jedynie, jak korzystać z platformy i - ewentualnie - czerpać z merytorycznego wsparcia Shopify.
To nie jest aplikacja przeznaczona wyłącznie dla gigantów i korporacji. To rozwiązanie, które doskonale sprawdzi się przy małych i średnich biznesach, także, gdy prowadzący interes nie mają dużej wiedzy technicznej. Shopify udostępnia ważne narzędzia i pełen zakres usług potrzebny do startu. Jak to działa? Po rejestracji w serwisie Shopify zapewnia ci 14-dniowy darmowy dostęp w celu przetestowania wszystkich funkcji. Możesz przejść do kreatora i zająć się twoim sklepem internetowym.
Co później? Cennik Shopify oparty jest na modelu subskrypcyjnym, dlatego co miesiąc płacisz, jednocześnie korzystając z platformy. Najtańsza opcja to Shopify Lite.
Podstawowe atuty
Dla wielu Shopify to najlepsza platforma e-commerce, o czym świadczą pozytywne opinie. Z niektórymi możesz zapoznać się na: https://brandactive.pl/opinie-o-shopify-wypowiedzi-uzytkownikow-i-ekspertow-2022/.
Nie będziemy szczególnie rozwijać tego tematu - natomiast skupimy się na tym co najważniejsze: łatwości obsługi umożliwianej przez dodatkowe rozszerzenia i oferowane przez Shopify produkty cyfrowe. Każde z tych udogodnień przybliża cię do celu, jakim jest automatyzacja marketingu, jednocześnie dając właścicielom sklepów dużą swobodę działania.
Rozszerzenia Shopify
W Shopify Theme Store znajdziesz szablony od różnych projektantów pozwalające dostosować twój sklep do różnych wymogów, w tym z przeznaczeniem na urządzenia mobilne. Możesz wykorzystać Shopify Pay, integrując platformę z polskimi systemami płatności.