Porady
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

kupowanie obserwujących i lajków
Założyłeś profil na Instagramie, ale nie masz zbyt wielu obserwujących pomimo dodawania wartościowego contentu? Zastanawiasz się, co jeszcze możesz zrobić? Słyszałeś kiedyś o kupowaniu obserwujących, komentarzy i polubień, ale wciąż się nad tym zastanawiasz? Jeżeli tak, to koniecznie przeczytaj nasz krótki poradnik.

 

 

 

Powinieneś zwrócić uwagę na kilka rzeczy...

Odpowiadając krótko na tytułowe pytanie: tak, ma sens. Dlaczego? Ponieważ algorytm Instagrama zauważa każdą aktywność na Twoim profilu. Zwracaj jednak uwagę na to, żeby obserwacje, komentarze i lajki pochodziły z prawdziwych profili. Fejkowy będzie mieć dziwną nazwę, brak lub bardzo małą ilość postów i niewiele obserwujących. Jeżeli wiele takich profili wykona jakieś interakcje na Twoim profilu, bardzo możliwe, że dostaniesz bana od Instagrama. Dlatego kupując obserwacje, lajki i komentarze, upewnij się, ze będą one pochodziły od profili, które są prawdziwe. W tym celu zajrzyj np. do sklepu https://fejmowo.pl/

 

Co Ci to wszystko da?

Pamiętaj, że każda interakcja to sygnał dla algorytmu, że jest zainteresowanie Twoim profilem i będzie wyświetlał Twoje treści większej liczbie odbiorców. Jeżeli prowadzisz własny biznes i reklamujesz go przez prowadzenie konta na Instagramie, może się to przełożyć na większe zyski poprzez zdobywanie nowych klientów. Nie zapomnij również o tym, że każdy nowy, zadowolony z Twoich produktów konsument może polecić Cię swoim znajomym, albo nawet obserwującym na Instagramie, dzięki temu baza Twoich klientów powiększy się jeszcze bardziej.

 

Przykład

Załóżmy, że masz swoją firmę wytwarzającą rękodzieło. Kupujesz 50 obserwujących, 50 komentarzy pod różnymi postami i tyle samo polubień. Dzięki temu, że ktoś polubił zdjęcie, skomentował je (komentarz oznacza większe skupienie uwagi na udostępnionej treści) i zaobserwował Twoje konto. Nazwijmy go panem X. Dzięki temu, że pan X wykazał zainteresowanie tym, co publikujesz i spędził kilkanaście lub kilkadziesiąt sekund oglądając grafikę, Twój profil i pisząc komentarz, Instagram dostaje sygnał, że dzięki Tobie ludzie spędzają więcej czasu na tej platformie, więc będzie Cię promował, ponieważ dla niego ten czas jest bardzo ważny - ma możliwość dotrzeć z większą ilością reklam do odbiorcy i dzięki temu zarobić. A ty masz większą szansę trafić na klienta, który chętnie zapozna się z Twoją marką i wyda pieniądze na Twoje produkty. W ten sposób wszyscy będą zadowoleni - Ty, pan X, Twój klient i Instagram.

 

Ile można zaoszczędzić wdrażając system chroniący sygnalistów?

WhitePress Prawa