Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

fabian irsara 67l qujb14w unsplash
Jeżeli software house chce zaistnieć poza granicami swojego ojczystego kraju, powinien zastanowić się nad działaniami pozycjonerskimi. Słowa kluczowe to ważny element tekstów, dzięki którym użytkownicy mogą zapoznać się bliżej z naszą działalnością. Jednak istnieje możliwość, że potencjalni klienci w Niemczech będą poszukiwać czegoś innego, niż ci z Polski. Dlatego ważne jest, aby analizę fraz kluczowych oraz long tails przeprowadzać osobno dla danego rynku.

 

Czy branża IT potrzebuje marketingu?

 

Pozycjonowanie międzynarodowe

Nie obejdzie się również bez dodatkowych tekstów w językach krajów, do których z ofertą chce dotrzeć software house. Może to być tekst dedykowany na dany rynek lub napisany w języku angielskim (najpopularniejszy język w branży IT), a następnie przetłumaczony na pozostałe języki. Ważne jest, aby teksty zachowały swój sens merytoryczny, a zawarte w nich słowa kluczowe pasowały do kontekstu. Za każdym razem należy pamiętać o tym, aby dostarczyć klientowi wartościowe informacje zarówno w opisach produktów jak i usług oraz w artykułach publikowanych na blogu firmowym.

 

Prosty język

Zagadnienia z IT nie należą do najprostszych. Mimo to wiele osób pragnie dowiedzieć się o tej dziedzinie nieco więcej, zanim rozpocznie współpracę z danym software housem. Działania content marketingowe będą miały na celu przetłumaczenie skomplikowanych pojęć, na język zrozumiały dla potencjalnego klienta, który nie miał wcześniej styczności ze specjalistycznym żargonem IT. Nie można zapominać o słowach kluczowych, co zostało wytłumaczone już wcześniej. Marketing w IT jest potrzebny, aby wykreować nić porozumienia między specjalistami z dziedzin technologicznych a ich kontrahentami.

Aby móc rozwijać biznes w XXI wieku potrzebna jest dobra widoczność i aktywność w sieci. Usługi e-marketingowe to dbałość o linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, przyjazne adresy url, wartościowy content, social media oraz techniczne SEO. Podwyższają one jakość strony i pozwalają na pokazanie się klientom od profesjonalnej strony. Jeżeli już na etapie wyszukiwarki zrobimy na użytkownikach dobre wrażenie, istnieje szansa, że będą chcieli podjąć z nami współpracę.

Źródło fotografii: https://unsplash.com/@firsara>

NEWSLETTER

Zgadzam się na Polityka prywatności