Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

content marketing - copiwhriter medyczny
Cokolwiek sądzisz o stwierdzeniu „Content is king”, musisz wiedzieć jedną rzecz: treści pojawiające się na Twojej stronie mają znaczenie. Na te zoptymalizowane, a jednocześnie o wysokiej wartości merytorycznej przychylnie spojrzą nie tylko booty Google, ale przede wszystkim Twoi odbiorcy. Jeżeli nie czujesz się na siłach, by tworzyć content, musisz zaufać specjalistom w tej dziedzinie. Tylko jak odróżnić tych najlepszych od wielu innych copywriterów? Poznaj kilka wskazówek, które pomogą Ci w selekcji.

 

Copywriter z wykształceniem medycznym

Błędy merytoryczne w tekstach podważają wiarygodność Twojej firmy. W niektórych przypadkach nieprawidłowy czy niedokładny opis procedury medycznej będzie wręcz wprowadzać klientów w błąd. Taka pomyłka może Cię sporo kosztować: dosłownie i wizerunkowo. Copywriter z wykształceniem medycznym nie tylko wie, gdzie szukać rzetelnych informacji, ale przede wszystkim potrafi krytycznie analizować dostępne źródła. Dzięki niemu unikniesz pomyłek, na które w tej branży lepiej sobie nie pozwalać.

 

Doświadczenie w pisaniu tekstów do internetu

Wykształcenie kierunkowe copywritera uchroni Cię przed poważnymi wpadkami merytorycznymi. Jednak – nie oszukujmy się – rzetelny tekst to za mało. Musi jeszcze zostać zoptymalizowany, aby mógł trafić do Twoich odbiorców. Wybierz copywritera medycznego, który współpracował z agencjami SEO i pozycjonerami, a nie będziesz mu tłumaczyć podstawowych spraw związanych z poprawną architekturą tekstu czy frazami kluczowymi.

 

Umiejętność tworzenia treści dla osób spoza branży medycznej

Branża medyczna słynie z tzw. medomowy, czyli (nad)używania terminów medycznych, których przeciętny odbiorca w ogóle nie rozumie. Ten specjalistyczny język będzie atutem, jeśli kierujesz swoje usługi do profesjonalistów. Jednak gdy Twoim odbiorcą jest laik, musisz znaleźć kogoś, kto „przetłumaczy” to na prostszy i zdecydowanie bardziej zrozumiały komunikat. Przy tym nie może popełnić błędów merytorycznych. Tu ponownie wracamy do kwestii wykształcenia: osoby związane z medycyną szybko złapią ten moment, kiedy uproszczenie jest zbyt daleko idące i znajdą sposób, by wytłumaczyć dane zagadnienie inaczej.

 

Jak zweryfikować umiejętności copywritera? Przede wszystkim poproś go o portfolio tekstów medycznych. Dobrym rozwiązaniem jest także zlecenie płatnej próbki tekstu – w razie ewentualnego niezadowolenia nie tracisz większej ilości pieniędzy i czasu (poprawki, szukanie kolejnej osoby do realizacji). Profesjonalny copywriter dostosowuje styl i charakter tekstu do oczekiwań klienta, więc pamiętaj o dokładnym briefie i nie podchodź do jego tworzenia, jako do straty czasu.

 

 

content marketing - copiwhriter medyczny
Cokolwiek sądzisz o stwierdzeniu „Content is king”, musisz wiedzieć jedną rzecz: treści pojawiające się na Twojej stronie mają znaczenie. Na te zoptymalizowane, a jednocześnie o wysokiej wartości merytorycznej przychylnie spojrzą nie tylko booty Google, ale przede wszystkim Twoi odbiorcy. Jeżeli nie czujesz się na siłach, by tworzyć content, musisz zaufać specjalistom w tej dziedzinie. Tylko jak odróżnić tych najlepszych od wielu innych copywriterów? Poznaj kilka wskazówek, które pomogą Ci w selekcji.

 

Copywriter z wykształceniem medycznym

Błędy merytoryczne w tekstach podważają wiarygodność Twojej firmy. W niektórych przypadkach nieprawidłowy czy niedokładny opis procedury medycznej będzie wręcz wprowadzać klientów w błąd. Taka pomyłka może Cię sporo kosztować: dosłownie i wizerunkowo. Copywriter z wykształceniem medycznym nie tylko wie, gdzie szukać rzetelnych informacji, ale przede wszystkim potrafi krytycznie analizować dostępne źródła. Dzięki niemu unikniesz pomyłek, na które w tej branży lepiej sobie nie pozwalać.

 

Doświadczenie w pisaniu tekstów do internetu

Wykształcenie kierunkowe copywritera uchroni Cię przed poważnymi wpadkami merytorycznymi. Jednak – nie oszukujmy się – rzetelny tekst to za mało. Musi jeszcze zostać zoptymalizowany, aby mógł trafić do Twoich odbiorców. Wybierz copywritera medycznego, który współpracował z agencjami SEO i pozycjonerami, a nie będziesz mu tłumaczyć podstawowych spraw związanych z poprawną architekturą tekstu czy frazami kluczowymi.

 

Umiejętność tworzenia treści dla osób spoza branży medycznej

Branża medyczna słynie z tzw. medomowy, czyli (nad)używania terminów medycznych, których przeciętny odbiorca w ogóle nie rozumie. Ten specjalistyczny język będzie atutem, jeśli kierujesz swoje usługi do profesjonalistów. Jednak gdy Twoim odbiorcą jest laik, musisz znaleźć kogoś, kto „przetłumaczy” to na prostszy i zdecydowanie bardziej zrozumiały komunikat. Przy tym nie może popełnić błędów merytorycznych. Tu ponownie wracamy do kwestii wykształcenia: osoby związane z medycyną szybko złapią ten moment, kiedy uproszczenie jest zbyt daleko idące i znajdą sposób, by wytłumaczyć dane zagadnienie inaczej.

 

Jak zweryfikować umiejętności copywritera? Przede wszystkim poproś go o portfolio tekstów medycznych. Dobrym rozwiązaniem jest także zlecenie płatnej próbki tekstu – w razie ewentualnego niezadowolenia nie tracisz większej ilości pieniędzy i czasu (poprawki, szukanie kolejnej osoby do realizacji). Profesjonalny copywriter dostosowuje styl i charakter tekstu do oczekiwań klienta, więc pamiętaj o dokładnym briefie i nie podchodź do jego tworzenia, jako do straty czasu.

 

 

Strona 2

Każda firma może i powinna mieć call center

Sprawdzamy najważniejsze zastosowania silikażelu