Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 
fb2
Każdy sklep internetowy jest inny – bo inny jest też jego właściciel. Właśnie dlatego platformy sprzedażowe i oprogramowania przygotowywane jako wsparcie dla e-przedsiębiorców, są tak rozbudowane i pełne najróżniejszych modułów, które mają ułatwiać i usprawniać konkretne zakresy pracy. Właśnie dlatego, każdy kto zamierza otworzyć własną witrynę internetową i za jej pośrednictwem zaprezentować światu swoje niepowtarzalne oferty sprzedażowe, powinien bardzo uważnie wybrać oprogramowanie, z którym połączy swoje siły. Ale wśród wielu tego typu programów, niektóre wyróżniają się swoją wszechstronnością. I właśnie taki jest Shoper.

 

 

 

 

 

Integracja shoper – po co?

Tę platformę sprzedażową warto polecić przede wszystkim tym, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w e-biznesie i dopiero zaczynają się przekonywać, na czym w praktyce polega prowadzenie własnego, wirtualnego sklepu. To oprogramowanie ma maksymalnie uproszczone funkcje sprzedażowe, a to znaczy że nawet laik poradzi sobie z jego obsługą. W ten sposób osoby, które nie mają jeszcze wielkiego doświadczenia, mogą się łatwo wdrożyć w taki tryb pracy, a co więcej – zaczynają działać na nowoczesnych szablonach, z użyciem wysokiej jakości narzędzi. Poza tym mogą czuć się bezpiecznie także dlatego, że z każdym problemem mogą się w każdej chwili zgłosić do działu technicznego, który stale czuwa.

To, żeby mieć po swojej stronie oprogramowanie Shoper to dobry pomysł. Ale jeszcze lepszy to jednoczesne skonfigurowanie go z platforma sprzedażową ErpBox. Wówczas ma się już duet dobrych pomocników, którzy pomogą ogarnąć wszystkie kwestie związane ze sprzedażą internetową.

A co osobie zadowolonej już z platformy ErpBox może dać integracja Shoper? Można łatwiej zarządzać swoją witryną, nie martwiąc się już o to, że zamówienia spływają z wielu kanałów, bo właśnie tym zajmuje się już ErpBox. Łącząc oba oprogramowania, można jeszcze skuteczniej oszczędzać swój cenny czas i dawać się wyręczyć zaprogramowanym pomocnikom w obsłudze zamówień, czyli w:

  • gromadzeniu ważnych danych na temat klientów

  • porządkowaniu informacji na temat zawartych transakcji

  • zbieraniu i przetwarzaniu danych związanych z wysyłką zamówień

  • segregowaniu informacji o zamówieniach.

Sklep Shoper pomaga też w wielu innych, zdawałoby się błahych czynnościach – ale prowadząc sklep dobrze, trzeba przykładać dużą wagę do najmniejszych szczegółów. Polegając na narzędziach obecnych w tym oprogramowaniu, można spokojnie zapomnieć o nadmiarze obowiązków i zapomnieć o niektórych zmartwieniach. Ta integracja sprawi, że poza nami zostanie obsłużony koszyk i podatek. Sklep sam wyliczy ilość paczek zamówionego towaru, a poza tym poradzi sobie z przeliczeniem waluty – to dobra wiadomość dla tych, którzy mierzą daleko, bo na zagraniczne rynki. Shoper zgromadzi też informacje, które są ważne dla klientów i dostawców, a są podczas składania zamówienia wpisywane do specjalnej rubryki. Sam odnotuje też, czy zakupy będą opłacone z góry, czy za pobraniem. I cały czas będzie zgodnie współpracować z ErpBox – a ta podpowie mu na przykład, że stany magazynowe się zmieniły.

NEWSLETTER

Zgadzam się na Polityka prywatności