Ocena użytkowników: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

istockphoto
Nie bez powodu mówi się, że ruch to zdrowie, dlatego wszelkie wymówki należy odłożyć na bok. Aktywność fizyczna jest potrzebna każdemu z nas i nie chodzi tutaj wcale o codzienne bieganie, spędzanie wielu godzin na siłowni czy pływanie na basenie. Wystarczy nawet półgodzinny spacer każdego dnia do tego, aby poprawić swoją kondycję i stan zdrowia. Mamy do wyboru mnóstwo możliwości, jeśli chodzi o sport, nawet podczas pandemii. Ćwiczyć można przecież w domu, wystarczy chcieć, z czym właśnie u wielu osób jest problemem. Pora zastanowić się nad tym, jak uprawiać sport w czasie pandemii, aby chronić zdrowie swoje i innych.

 

 

 

Bezpieczna aktywność fizyczna w dobie pandemii


Nikt z pewnością nie chce się zarazić żadnym chorobotwórczym drobnoustrojem, ale pandemia nie
jest powodem do całkowego zaprzestania uprawiania aktywności fizycznej. To, że kluby fitness,
baseny czy siłownie są zamknięte, nie oznacza, że od teraz mamy spędzać swój cały wolny czas w
pozycji siedzącej przed telewizorem, smartfonem czy komputerem.

Jeśli zachowamy środki ostrożności, można śmiało wyjść nawet za zewnątrz i ćwiczyć na świeżym powietrzu. Koniecznością jest zakrywanie ust i nosa, przebywając w przestrzeni publicznej. Powinno się także w miarę możliwości rezygnować z kontaktu z innym, czyli zachować dystans społeczny.

Nasze treningi na zewnątrz powinny być wykonywane indywidualnie. Trzydziestominutowy wysiłek fizyczny to minimum, aby można było mówić o jego efektywności i korzyściach dla naszego organizmu.

 


Jakie mamy możliwości?


Pomimo braku możliwości udania się do klubu sportowego czy na siłownię, nadal możemy mieć kontakt trenerem personalnym lub instruktorem zdalnie. Wystarczy połączyć się z nim przez Internet, bez konieczności opuszczania swojego zacisza domowego.

Do wyboru mamy też multum książek, poradników i filmów instruktażowych dotyczących tego, co i jak trenować. Wiedza w Sieci jest powszechnie dostępna i najczęściej darmowa. Można też zamówić prze Internet różne akcesoria, gadżety, sprzęt i urządzenia do ćwiczeń.

Gry zespołowe na czas pandemii odpadają, ale w warunkach domowych nadal możemy wykonywać wielorakie ćwiczenia w swoim własnym towarzystwie – rozciągające, izometryczne, aerobowe, wzmacniające. Nie trzeba nawet ponosić żadnych dodatkowych kosztów, ale wykorzystywać obciążenie własnego ciała podczas trenowania.

Przy ograniczonym budżecie zawsze można kupić online używany sprzęt w bardzo dobrym stanie lub wykorzystać to, co mamy w domu. Najważniejsza będzie systematyczność, a na efekty nie będzie trzeba długo czekać. Ponadto aktywność fizyczna wzmacnia cały organizm, łącznie z układem odpornościowym.

Sklep sportowy
Zamów ochraniacze, stabilizatory i suplementy diety dla sportowców w sklepie NowoczesnySport.pl.

istockphoto
Nie bez powodu mówi się, że ruch to zdrowie, dlatego wszelkie wymówki należy odłożyć na bok. Aktywność fizyczna jest potrzebna każdemu z nas i nie chodzi tutaj wcale o codzienne bieganie, spędzanie wielu godzin na siłowni czy pływanie na basenie. Wystarczy nawet półgodzinny spacer każdego dnia do tego, aby poprawić swoją kondycję i stan zdrowia. Mamy do wyboru mnóstwo możliwości, jeśli chodzi o sport, nawet podczas pandemii. Ćwiczyć można przecież w domu, wystarczy chcieć, z czym właśnie u wielu osób jest problemem. Pora zastanowić się nad tym, jak uprawiać sport w czasie pandemii, aby chronić zdrowie swoje i innych.

 

 

 

Bezpieczna aktywność fizyczna w dobie pandemii


Nikt z pewnością nie chce się zarazić żadnym chorobotwórczym drobnoustrojem, ale pandemia nie
jest powodem do całkowego zaprzestania uprawiania aktywności fizycznej. To, że kluby fitness,
baseny czy siłownie są zamknięte, nie oznacza, że od teraz mamy spędzać swój cały wolny czas w
pozycji siedzącej przed telewizorem, smartfonem czy komputerem.

Jeśli zachowamy środki ostrożności, można śmiało wyjść nawet za zewnątrz i ćwiczyć na świeżym powietrzu. Koniecznością jest zakrywanie ust i nosa, przebywając w przestrzeni publicznej. Powinno się także w miarę możliwości rezygnować z kontaktu z innym, czyli zachować dystans społeczny.

Nasze treningi na zewnątrz powinny być wykonywane indywidualnie. Trzydziestominutowy wysiłek fizyczny to minimum, aby można było mówić o jego efektywności i korzyściach dla naszego organizmu.

 


Jakie mamy możliwości?


Pomimo braku możliwości udania się do klubu sportowego czy na siłownię, nadal możemy mieć kontakt trenerem personalnym lub instruktorem zdalnie. Wystarczy połączyć się z nim przez Internet, bez konieczności opuszczania swojego zacisza domowego.

Do wyboru mamy też multum książek, poradników i filmów instruktażowych dotyczących tego, co i jak trenować. Wiedza w Sieci jest powszechnie dostępna i najczęściej darmowa. Można też zamówić prze Internet różne akcesoria, gadżety, sprzęt i urządzenia do ćwiczeń.

Gry zespołowe na czas pandemii odpadają, ale w warunkach domowych nadal możemy wykonywać wielorakie ćwiczenia w swoim własnym towarzystwie – rozciągające, izometryczne, aerobowe, wzmacniające. Nie trzeba nawet ponosić żadnych dodatkowych kosztów, ale wykorzystywać obciążenie własnego ciała podczas trenowania.

Przy ograniczonym budżecie zawsze można kupić online używany sprzęt w bardzo dobrym stanie lub wykorzystać to, co mamy w domu. Najważniejsza będzie systematyczność, a na efekty nie będzie trzeba długo czekać. Ponadto aktywność fizyczna wzmacnia cały organizm, łącznie z układem odpornościowym.

Sklep sportowy
Zamów ochraniacze, stabilizatory i suplementy diety dla sportowców w sklepie NowoczesnySport.pl.

Strona 2

Jak zwiększyć zainteresowanie swoją firmą? Tradycyjne sposoby

Nowe zasady opodatkowania spółki komandytowej