Po Pracy
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

ziko dermo
Karty podarunkowe działające w modelu omnichannel to dziś jedno z najbardziej opłacalnych narzędzi. Krakowska firma Spartavity wdrożyła nowoczesny system do ich obsługi w drogerii Ziko Dermo. Dobrze przemyślany i zrealizowany projekt kart podarunkowych nie tylko motywuje do zakupów, ale również pozwala zainteresować ofertą drogerii nowych klientów.

 

 

 

 

 

Ziko Dermo to punkty drogeryjne zajmujące się sprzedażą dermokosmetyków i doradztwem w zakresie pielęgnacji. Na rynku wyróżniają się m.in. tym, że powierzają obsługę klienta dermokonsultantkom. Aby w pełni wykorzystać swój potencjał sprzedażowy i celować z ofertą oraz poradami w konkretne potrzeby konsumentów, drogeria Ziko Dermo korzysta na co dzień z omnichannelowego programu lojalnościowego.

 

– Nasi klienci nie lubią tracić czasu na propozycje, które nie znajdują się w kręgu ich zainteresowań. Dlatego robimy wszystko, aby świat Ziko Dermo był dla nich jak najlepiej dopasowany i dostępny na wyciągnięcie ręki – mówi Magdalena Grabowska, dyrektor marketingu w Ziko Dermo. – Strategia omnichannel sprawia, że klientki ani na chwilę nie tracą z oczu oferowanych przez nas i pasujących do ich preferencji produktów. Pozostają w stałym kontakcie ze swoją ulubioną drogerią  oraz wybierają przy tym najbardziej komfortowy dla siebie sposób komunikacji.

 

Firma niedawno zdecydowała się na rozszerzenie systemu lojalnościowego o karty podarunkowe. Wdrożyła system IT, pozwalający na realizację kart – zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i drogerii internetowej. W działania zaangażowana jest od samego początku krakowska firma Spartavity.

 

– Digitalizacja i personalizacja ścieżki zakupowej we wszystkich kanałach, czyli tzw. podejście omnichannel, jest dziś niezmiernie ważną strategią sprzedażową. Dotyczy to również obsługi kart podarunkowych, które są skutecznym narzędziem komunikacji marketingowej i trafionym sposobem na promowanie swojej marki wśród stałych i nowych klientów – mówi Filip Zajdel, wiceprezes i business development manager w firmie Spartavity.

 

Karty podarunkowe cieszą się coraz większą popularnością wśród klientów, a sprzedawcom przynoszą niebagatelne korzyści. Motywują do poznania nowej marki, zachęcają do zwiększenia koszyka, ale przede wszystkim przedłużają czas przedświątecznego szaleństwa zakupowego i napędzają ruch w sklepie także po nowym roku. Mogą być też ciekawą nagrodą w różnego rodzaju konkursach i loteriach.

 

– Mówimy zawsze, że karty podarunkowe pozwalają zarabiać na świętach dwa razy – dodaje Filip Zajdel. – Klienci korzystający z kart podarunkowych są aż 2,5 razy bardziej skłonni zapłacić pełną cenę za przedmiot niż ci, którzy płacą gotówką lub kartą kredytową.

 

Firma Spartavity oferuje rozwiązania wspierające zarządzanie oraz funkcjonowanie programów lojalnościowych dla różnych branż w oparciu o autorską platformę Sparta Loyalty Program. Do grona firm wykorzystujących rozwiązania Spartavity w obszarze obsługi programów lojalnościowych oraz działań marketingowych i promocyjnych należą m.in.: LOTOS Paliwa, InPost, New Balance, Spar, Taranko, Briju, Szachownica.

 

Spartavity - Wciąż za mało omnichannelu w lojalności

WhitePress Prawa