Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Każda impreza firmowa ma określony cel, przez co może być organizowana w najróżniejszych miejscach. Jedną z często wybieranych lokalizacji są hotele. Obiekty hotelowe muszą więc spełniać określone standardy, aby w każdym elemencie gwarantować udane imprezy firmowe. Jak wybierać najlepsze hotele na spotkania firmowe? Jak rozpoznać te miejsca, które sprawdzą się w każdym calu?

 

 

 

Cel wydarzenia, czyli po co pracownicy spotykają się na imprezie w hotelu?

Hotel powinien mieć określony standard, posiadać niezbędne udogodnienia, które pozwalają zrealizować cele planowanej imprezy firmowej. Impreza połączona ze szkoleniami wymaga przestrzeni, sali, w której komfortowo można przeszkolić pracowników. Impreza stricte rozrywkowa, wyjazd integracyjny będzie wymagała, aby w hotelu, w jego sąsiedztwie znajdowały się liczne atrakcje. Podstawą może być tutaj hotelowa strefa SPA&Wellness. Atrakcje w pobliżu obiektów mogą być związane ze sportem, grami zespołowymi, czy też rozrywką spod znaku survival.

 

 

Miejsce imprezy

Przygotowując imprezę firmową, która może trwać więcej niż jeden nocleg, można pokusić się o poszukiwanie obiektów noclegowych w dalszej odległości od firmy. Daje to większe możliwości odnośnie wyboru atrakcyjnych miejsc. Wyjazd połączony z możliwością rejsów po mazurskich jeziorach, czy też impreza firmowa na stoku narciarskim. Naturalnie warto unikać raczej hoteli zlokalizowanych w centrach miast. Ogranicza to możliwość organizacji ciekawego, atrakcyjnego programu. Pojawiają się wtedy pewnego rodzaju ograniczenia. Przy organizacji imprezy firmowej w hotelach, wykorzystać więc trzeba jak najwięcej możliwości. Nie skupiać się jedynie na tym, co sam hotel ma do zaoferowania, ale i warunki naturalne w sąsiedztwie obiektu, w regionie.

 

 

Budżet imprezy

Istotny element, który wpływa na wybór hotelu o określonym standardzie i pozwala zorganizować odpowiednie atrakcje. Co innego czeka w tańszym hotelu trzygwiazdkowym, a czego innego można spodziewać się w obiektach mających cztery czy pięć gwiazdek. Naturalnie należy brać pod uwagę, że budżet nie może ograniczać się jedynie do zapewnienia miejsc noclegowych i np. transportu do hotelu. Lwią jego część mogą pochłaniać atrakcje czekające na uczestników imprezy firmowej.

Zwrócić należy uwagę na fakt, że często hotele o takiej samej standaryzacji mogą oferować zróżnicowany poziom usług. Nie można zatem wystawić się na ośmieszenie, kąśliwe uwagi pracowników, poprzez ograniczanie budżetu na hotel. Impreza firmowa powinna odbywać się w określonych warunkach, a oszczędzający na budżecie jeszcze nigdy dobrze na tym nie wyszli.

 

 

Hotel z odpowiednią ilością miejsc noclegowych

Większe firmy mają znacznie ograniczone możliwości w doborze hoteli. Trzeba w końcu zapewnić wszystkim pokoje. Dobrze również, kiedy pracownicy są zakwaterowani po sąsiedzku. Z tego względu, przy większej ilości zaproszonych pracowników, należy bardzo wcześnie sprawdzać oferty hoteli, by nie było problemów z rezerwacją.

 

 

Wyżywienie w trakcie imprez firmowych w hotelach

Dobrym rozwiązaniem jest wybór menu dedykowanego, specjalnie przygotowanego na imprezę firmową. Dlaczego to takie istotne? Ludzie mają różne gusta i nie wszystkim będzie smakowało to samo. Trzeba więc zaproponować zróżnicowane menu śniadaniowe, obiadowe. Bardzo ważne jest jednak, aby sprawdzić dokładnie poziom kuchni hotelowej. Może się okazać, że nawet dobre hotele mogą mieć problemy z jakością serwowanych dań. Kiepskie jedzenie może skutecznie zatrzeć pozytywne wrażenia związane z zabawą na imprezie firmowej.

 

 

Występy artystyczne gwiazd

Szukając hotelu na imprezę firmową, w której trakcie odbędzie się występ np. gwiazdy muzycznej, warto pamiętać o tym, aby zapewnić jej odpowiednie warunki. Może się przecież okazać, że określony hotel o dość dobrym standardzie, nie będzie odpowiednim miejscem na występ zespołu muzycznego. Dlatego bez odpowiedniej sceny, nagłośnienia, oświetlenia, trudno jest zorganizować tego typu atrakcje. Managerowie gwiazd wysyłają tzw. ridery, które jednoznacznie określają, jakie warunki muszą zostać spełnione, aby występ się odbył. Otrzymaną informację należy skonsultować z pracownikami hotelu i dopiero po tym myśleć o konkretnych występach artystycznych.

 

 

Osobiste sprawdzenie hotelu

Niezależnie od tego, w jakim miejscu znajduje się hotel, przed podjęciem decyzji o rezerwacji terminu na imprezę firmową należy osobiście sprawdzić, co będzie czekało na pracowników na miejscu. Strony internetowe hoteli są przygotowane przez specjalistów i mogą być tylko początkowym poglądowym materiałem. Warto więc osobiście przekonać się o standardzie hotelu. Czy rzeczywiście przedstawione zdjęcia, oferta nie odbiega od rzeczywistości? Jak prezentują się atrakcje w hotelu, a także jego sąsiedztwo, okolica. Spędzenie noclegu w określonym hotelu będzie dobrą inwestycją, pozwoli uniknąć wpadek podczas organizowania imprezy firmowej.

 


 

Artykuł przygotowany został wraz z portalem: https://www.swiatprzygod.com/