Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

obsługę klienta
Profesjonalna obsługa klienta wywiera duży wpływ na osiągnięcie przez firmę sukcesu. Pozwala zatrzymać klienta na dłużej, sprzyja budowaniu pozytywnego wizerunku marki, a często skutkuje podjęciem przez użytkownika decyzji o zakupie produktu bądź skorzystaniu z usługi. W celu usprawnienia obsługi klienta, warto stosować specjalistyczne narzędzia. Jednym z nich jest oprogramowanie Thulium. Sprawdź, co może dać Twojej firmie.

 

 

 

 

Jak działa Thulium?

Thulium to wirtualny system call center, pozwalający na wygodne odbieranie połączeń i obsługę klienta z poziomu przeglądarki. To nowoczesna infolinia służąca do odbierania połączeń przychodzących. Zawiera szereg praktycznych udogodnień, m.in. funkcję oddzwaniania, dynamiczny edytowalny IVR, centralę telefoniczną VoIP oraz technologię identyfikacji klienta wraz z historią kontaktu z użytkownikiem.

System Thulium to zaawansowane technologicznie narzędzie, które znajdzie zastosowanie w wielu różnych branżach. Sprawdzi się doskonale jako aplikacja wykorzystywana w e-commerce, w firmach działających w turystyce, logistyce, motoryzacji, medycynie czy IT. Z systemu korzystają też m.in. firmy oferujące usługi windykacyjne oraz klasyczne call center.

 

Identyfikacja klienta w CRM

Aplikację Thulium wyposażono w praktyczną funkcję identyfikacji klienta. W sytuacji, gdy do firmy dzwoni klient znajdujący się już w CRM, program rozpozna go i wyświetli konsultantowi kartę z historią kontaktu z użytkownikiem. Specjalista otrzyma dostęp do całej historii komunikacji poprzez czat, e-mail, połączenia telefoniczne i wiadomości z Facebook Messengera, dzięki czemu będzie mógł poprowadzić spersonalizowaną rozmowę, budując wartościowe relacje między firmą a klientem.

 

Nagrywanie i ocena rozmów

Oprogramowanie Thulium zawiera również opcję nagrywania i oceny rozmów. To szczególnie przydatna funkcja dla liderów i menadżerów działów obsługi klienta, pozwalająca na sprawdzenie poziomu obsługi i umiejętności konsultantów. Nadaje się także doskonale do celów szkoleniowych.

 

Kolejkowanie połączeń

Thulium system call center posiada też funkcję kolejkowania połączeń. To szczególnie przydatne rozwiązanie w firmach, do których często i chętnie dzwonią klienci. Dzięki praktycznemu narzędziu dzwoniący od razu wie, jak długo ma czekać na konsultanta. Nawet jeśli wszyscy specjaliści będą zajęci, klient nie zostanie rozłączony. Osoba, która wielokrotnie próbuje się dodzwonić i często trafia na zajętą linię, po kilku razach zirytowana zrezygnuje z dalszych prób. W sytuacji, gdy otrzyma jasną informację o liczbie dzwoniących w kolejce przed nią, istnieje znacznie większa szansa, że pozostanie na linii i poczeka na swą kolej. Ponadto czas oczekiwania możesz wykorzystać, przedstawiając dzwoniącemu ważne informacje albo najnowsze promocje.

 

Skuteczne zarządzanie ruchem

Użytkownik może sam wybrać, naciskając odpowiednie przyciski, z jaką sprawą dzwoni i z kim chce rozmawiać. Zaawansowane mechanizmy i algorytmy systemu pilnują, by klient dodzwonił się do właściwej osoby.

 

Funkcja oddzwaniania

Każde nieodebrane połączenie to strata dla Twojej firmy. Thulium zawiera więc funkcję przypominającą konsultantom o konieczności kontaktu z klientem, który nie mógł czekać na rozmowę i rozłączył się. Opcja ta przesuwa ciężar kontaktu z dzwoniącego na firmę, przez co pomaga budować wizerunek przedsiębiorstwa jako rzetelnej marki, której zależy na kliencie.

 

obsługę klienta
Profesjonalna obsługa klienta wywiera duży wpływ na osiągnięcie przez firmę sukcesu. Pozwala zatrzymać klienta na dłużej, sprzyja budowaniu pozytywnego wizerunku marki, a często skutkuje podjęciem przez użytkownika decyzji o zakupie produktu bądź skorzystaniu z usługi. W celu usprawnienia obsługi klienta, warto stosować specjalistyczne narzędzia. Jednym z nich jest oprogramowanie Thulium. Sprawdź, co może dać Twojej firmie.

 

 

 

 

Jak działa Thulium?

Thulium to wirtualny system call center, pozwalający na wygodne odbieranie połączeń i obsługę klienta z poziomu przeglądarki. To nowoczesna infolinia służąca do odbierania połączeń przychodzących. Zawiera szereg praktycznych udogodnień, m.in. funkcję oddzwaniania, dynamiczny edytowalny IVR, centralę telefoniczną VoIP oraz technologię identyfikacji klienta wraz z historią kontaktu z użytkownikiem.

System Thulium to zaawansowane technologicznie narzędzie, które znajdzie zastosowanie w wielu różnych branżach. Sprawdzi się doskonale jako aplikacja wykorzystywana w e-commerce, w firmach działających w turystyce, logistyce, motoryzacji, medycynie czy IT. Z systemu korzystają też m.in. firmy oferujące usługi windykacyjne oraz klasyczne call center.

 

Identyfikacja klienta w CRM

Aplikację Thulium wyposażono w praktyczną funkcję identyfikacji klienta. W sytuacji, gdy do firmy dzwoni klient znajdujący się już w CRM, program rozpozna go i wyświetli konsultantowi kartę z historią kontaktu z użytkownikiem. Specjalista otrzyma dostęp do całej historii komunikacji poprzez czat, e-mail, połączenia telefoniczne i wiadomości z Facebook Messengera, dzięki czemu będzie mógł poprowadzić spersonalizowaną rozmowę, budując wartościowe relacje między firmą a klientem.

 

Nagrywanie i ocena rozmów

Oprogramowanie Thulium zawiera również opcję nagrywania i oceny rozmów. To szczególnie przydatna funkcja dla liderów i menadżerów działów obsługi klienta, pozwalająca na sprawdzenie poziomu obsługi i umiejętności konsultantów. Nadaje się także doskonale do celów szkoleniowych.

 

Kolejkowanie połączeń

Thulium system call center posiada też funkcję kolejkowania połączeń. To szczególnie przydatne rozwiązanie w firmach, do których często i chętnie dzwonią klienci. Dzięki praktycznemu narzędziu dzwoniący od razu wie, jak długo ma czekać na konsultanta. Nawet jeśli wszyscy specjaliści będą zajęci, klient nie zostanie rozłączony. Osoba, która wielokrotnie próbuje się dodzwonić i często trafia na zajętą linię, po kilku razach zirytowana zrezygnuje z dalszych prób. W sytuacji, gdy otrzyma jasną informację o liczbie dzwoniących w kolejce przed nią, istnieje znacznie większa szansa, że pozostanie na linii i poczeka na swą kolej. Ponadto czas oczekiwania możesz wykorzystać, przedstawiając dzwoniącemu ważne informacje albo najnowsze promocje.

 

Skuteczne zarządzanie ruchem

Użytkownik może sam wybrać, naciskając odpowiednie przyciski, z jaką sprawą dzwoni i z kim chce rozmawiać. Zaawansowane mechanizmy i algorytmy systemu pilnują, by klient dodzwonił się do właściwej osoby.

 

Funkcja oddzwaniania

Każde nieodebrane połączenie to strata dla Twojej firmy. Thulium zawiera więc funkcję przypominającą konsultantom o konieczności kontaktu z klientem, który nie mógł czekać na rozmowę i rozłączył się. Opcja ta przesuwa ciężar kontaktu z dzwoniącego na firmę, przez co pomaga budować wizerunek przedsiębiorstwa jako rzetelnej marki, której zależy na kliencie.

 

Strona 2

Profesjonalne usługi tłumacza przysięgłego

Właściwie przeprowadzony montaż klimatyzacji gwarancją komfortu cieplnego w domu