INTERNET
Internet
Play we współpracy z MediaCom rozpoczyna partnerstwo z Illuminar Gaming
Operator sieci komórkowej Play został partnerem Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z zawodnikami, twórcami oraz streamerami zrzeszonymi w tej esportowej organizacji. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.
Meetrics wprowadza w Polsce usługę pomiaru Viewability reklam w telewizji OTT
Firma Meetrics wprowadza do swojego portfolio w Polsce usługę pomiarów Viewability reklam emitowanych w ramach Over-The-Top-Television (OTT). Po dodaniu tej nowej możliwości, pomiar Meetrics obejmuje wszystkie rodzaje reklam, bez względu na urządzenie jakim posługuje się użytkownik – może to być zarówno telewizor, jak również komputer, tablet czy smartfon. W ostatnich miesiącach Meetrics wprowadził usługę badania widoczności reklam w OTT na niektórych rynkach europejskich, pozyskując już pierwszych klientów w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
Miliony internautów, miliardy odsłon – większość z nas nie wyobraża sobie życia offline
Polak bez Internetu żyć nie może. W kwietniu br. 28,2 mln naszych rodaków odpaliło swoje komputery, laptopy i smartfony żeby serfować po sieci. Według danych Gemius PBI przeciętny internauta spędzał w necie ponad półtorej godziny dziennie.
InstADSgram
Kilka miesięcy temu Instagram dał firmom do ręki nowe „stare” narzędzie do tworzenia treści reklamowych.
Link linkowi nierówny, czyli o strategii link buildingu
Naturalne i nienaturalne, wewnętrzne i zewnętrzne, pochodzące z Internetu A oraz B...
Jak robi się SEO na YouTube?
Video wypiera obraz – przekonują marketingowcy, badający zaangażowanie Internautów w obcowanie z różnego rodzaju treściami w Sieci.
Chmura obliczeniowa - korzyści dla przedsiębiorcy
W obecnych czasach coraz więcej firm decyduje się na przejście do chmury. Trend ten widoczny jest na całym świecie. Również w Polsce. Czy chmura obliczeniowa rzeczywiście przynosi tak wiele korzyści? Czy jej możliwości są w stanie podnieść efektywność działań przedsiębiorców?
Onwelo i Oneclick chcą zwiększyć mobilność polskich firm
Onwelo wprowadza do oferty rozwiązania Digital Workplace dzięki umowie z Oneclick
Za nami przełomowy rok w kontekście usług chmurowych
Podsumowanie 2015 roku na rynku nowych technologii
Zalety i wady e-biznesu - kilkanaście lat później
O przewadze prowadzenia e-biznesu nad biznesem tradycyjnym powiedziano już wiele. Jednak wraz z rozwojem nowych technologii, nieustannie zwiększa się paleta możliwości funkcjonowania w tym sektorze.
Content marketing niejedno ma imię
„Content is King”, czyli chwytliwa deklaracja Billa Gatesa, od kilku lat trafnie prezentuje istotę content marketingu.
Kobiety dobrze grają w SEO
Agencje marketingu internetowego to wyzwanie dla pracowników o szczególnych kwalifikacjach.
Biznes w rytmie Google’a
Amerykańskiego giganta reprezentującego branżę internetową kojarzymy głównie za sprawą jego sztandarowej wyszukiwarki.
Video w marketingu internetowym
Według ostatnich danych, w kwietniu br., Youtube.com zanotował w Polsce blisko 17 mln użytkowników.
Movie Games S.A. rozbija bank na Kickstarterze
Zaledwie 42 godzin potrzebował najnowszy projekt Movie Games S.A., żeby zdobyć na Kickstarterze 100% zakładanego celu. Gra „Lust for Darkness” ostatecznie zebrała 54 tysiące dolarów kanadyjskich i będzie kolejną flagową produkcją warszawskiego wydawcy.
Chmura obliczeniowa - korzyści dla przedsiębiorcy
W obecnych czasach coraz więcej firm decyduje się na przejście do chmury. Trend ten widoczny jest na całym świecie. Również w Polsce. Czy chmura obliczeniowa rzeczywiście przynosi tak wiele korzyści? Czy jej możliwości są w stanie podnieść efektywność działań przedsiębiorców?