Internet
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Oficjalnie wystartowała nowa niezależna wyszukiwarka domen internetowych .dotisto. To darmowe narzędzie, które skupia się na pomocy w znalezieniu idealnego adresu dla nowej strony internetowej, projektu lub konta e-mail.

 

Znajdź tę jedyną wśród 350 milionów

Na całym Świecie jest ponad 350 milionów zajętych nazw. W samym rejestrze NASK obsługującym domeny z końcówką .PL zarejestrowanych jest ponad 2,5 miliona domen internetowych. Każdego dnia kupowane są kolejne domeny, ale i tysiące nieopłaconych przez swoich właścicieli adresów wygasa i staje się dostępnych do rejestracji. Znalezienie wolnej i idealnej nazwy domeny w tym gąszczu adresów może być więc nie lada wyzwaniem.

 

Internet jest nieodłącznym elementem naszego życia. Wymyślanie nazwy dla nowej firmy, projektu, przedsięwzięcia, akcji promocyjnej czy nawet kampanii reklamowej zaczyna się dziś od poszukiwania wolnej domeny. – mówi Mateusz Mazurek, twórca .dotisto – „Sam przechodziłem przez ten proces wiele razy i wiem, że nie jest łatwy. Tworząc wyszukiwarkę domen, chciałem ten go ułatwić w jak największym stopniu.

 

Wyszukiwarka domen .dostisto stawia przede wszystkim na szybkość. Informacja o tym, czy dana domena jest dostępna do rejestracji, jest sprawdzana i wyświetlana w czasie poniżej 200 milisekund z dokładnością około 99,975%. Wraz ze sprawdzaną domeną, w ciągu kolejnych kilkuset milisekund wyświetlane są również propozycje innych rozszerzeń domen oraz inteligentne rekomendacje innych podobnych domen dostępnych do rejestracji.

 

Zanim zarejestrujesz, sprawdź domenę

Fakt, że domena jest dostępna do rejestracji, nie oznacza jednak, że należy od razu ją kupić i zacząć wykorzystywać. W .dotisto znajduje się szereg narzędzi, które pozwalają na dokładne sprawdzenie domeny przed zakupem.

 

Oprócz samego wyszukiwania .dotisto oferuje szereg przydatnych funkcji dodatkowych, takich jak: wymowa nazwy domeny na głos przez syntezator mowy, szybkie wyszukiwanie nazwy w Google, sprawdzanie historii domeny, sprawdzanie w międzynarodowych bazach, czy dana nazwa jest zastrzeżonym znakiem towarowym, opcję łatwego skopiowania nazwy domeny oraz możliwość odwiedzenia każdej zajętej domeny za pomocą jednego kliknięcia, aby zobaczyć, co się pod nią znajduje lub sprawdzenie danych w badzie WHOIS.

 

Sprawdzanie, czy nazwa nie jest przypadkiem zarejestrowana jako znak towarowy w Urzędzie Patentowym, szukanie nazwy w Google czy weryfikacja co wcześniej znajdowało się pod danym adresem, to czynności, które sam zawsze robię przed wyborem domeny. Weryfikacja tych kwestii przed zakupem może uchronić nas przed wieloma problemami w przyszłości – dodaje Mateusz Mazurek.

 

Nie tylko domeny .PL

W Polsce najpopularniejszym rozszerzeniem domen jest .PL, ale szukając nowego adresu, nie warto ograniczać się do niego. W ten sposób Twoja strona internetowa będzie wyróżniać się na tle innych i będzie miała bardziej unikalną nazwę. Pamiętajmy, że nazwa strony internetowej jest pierwszą rzeczą, jaką zauważą odwiedzający, więc warto zadbać o to, by była oryginalna i zapadająca w pamięci. Skorzystanie z nieco mniej popularnych rozszerzeń domen może być dobrym sposobem na to, by wyróżnić się spośród tysięcy innych witryn internetowych.

 

Jako że .dotisto jest wyszukiwarką niezależną od żadnego konkretnego rejestratora oferującego domeny, znajdziemy w jej bazie znacznie szerszą paletę, bo aż ponad 1200 rozszerzeń domen z całego Świata podzielonych na 27 kategorii tematycznych. W tym bardziej oryginalne końcówki domen takie jak np. .pizza, .online, .fit czy .studio.

 

Dzięki szerokiej gamie rozszerzeń domen dostępnych w bazie oraz systemowi inteligentnych podpowiedzi użytkownicy mogą łatwo znaleźć odpowiednią nazwę dla swojego projektu nawet w konkurencyjnej branży. To doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy szukają szybkiego i skutecznego sposobu na znalezienie wolnej domeny.

 

Wyszukiwarka domen .dostisto znajduje się pod adresem https://dotisto.pl lub krótszym https://dotis.to

 

Kampania reklamowa w Google Ads dla sklepu internetowego - jak ją przeprowadzić krok po kroku.

WhitePress Prawa