Internet
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Einstein GPT for Commerce połączy dane w czasie rzeczywistym z generatywną SI, aby poprawić rekomendacje zakupowe i spersonalizować doświadczenie zakupowe. Podczas wydarzenia Shoptalk, Salesforce ogłosił nowe rozwiązania w Commerce Cloud, które pomogą firmom  połączyć się z klientami za pomocą spersonalizowanych doświadczeń zasilanych danymi pobieranymi w czasie rzeczywistym - wszystko na jednej ujednoliconej platformie.

 

 

Z analiz Salesforce wynika, że 81% konsumentów planuje zrewidowanie swoich wydatków w ciągu najbliższych 12 miesięcy, przesuwając je kierunku tych sprzedawców, którzy zaoferują im bardziej spersonalizowane doświadczenia. Detaliści, którzy nie skupią się na zwiększeniu personalizacji przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności, znajdą się w sytuacji zagrożenia dla swojej działalności.

 

Einstein GPT for Commerce łączy autorskie modele sztucznej inteligencji Salesforce z generatywną technologią SI z ekosystemu partnerów oraz z danymi w czasie rzeczywistym z Salesforce Data Cloud - która pobiera, harmonizuje i ujednolica wszystkie dane o klientach firmy. Wykorzystując dane demograficzne klienta i historię jego kontaktów czy zakupów, Einstein GPT for Commerce może budować spersonalizowane listy produktów lub generować zaangażowanie dla każdego indywidualnego klienta bez wstępnie załadowanych opisów produktów lub informacji wprowadzonych wcześniej.

 

Przykładowo klient w Australii zobaczy inny opis tego samego produktu niż klient w Stanach Zjednoczonych, bez konieczności ręcznego dodawania przez sprzedawcę różnych wersji dla każdego regionu czy kraju. Sprzedawcy mogą również zaprojektować dostosowane do potrzeb klienta oferty promocyjne ze spersonalizowanymi, automatycznie generowanymi wiadomościami dla klientów dostarczane przez WhatsApp, SMS lub e-mail.

 

Einstein GPT może wykonywać także takie czynności, jak generowanie konkretnych odpowiedzi, aby pomóc przedstawicielom serwisu szybciej odpowiadać na pytania klientów, a nawet automatyczne generować kod dla programistów.

 

Dodatkowo, Einstein GPT oferuje projektanta witryn internetowych Composable Storefront, który pomaga kontrolować doświadczenia jakie daje strona www, tworzyć bogate witryny docelowe za pomocą edytora typu "przeciągnij i upuść" oraz komponentów dbających o odpowiednie wrażenia na różnych urządzeniach. W ten sposób eliminuje się potrzebę korzystania z systemu zarządzania treścią firm trzecich i pozwala się handlowcom budować bogate doświadczenia w prostszy sposób, szybciej oraz z mniejszymi nakładami finansowymi.

 

Ciekawe fakty:

- Niedawne badanie ponad 500 liderów IT pokazało, że większość z nich wierzy, że generatywna SI to "zmieniacz gry", a 84% twierdzi, że pomoże im lepiej obsługiwać klientów.

- Einstein GPT, to pierwsza na świecie technologia generatywnego SI w CRM, która dostarcza treści stworzone przez SI w każdej interakcji sprzedażowej, usługowej, marketingowej, handlowej i IT na ogromną skalę

- Salesforce opiera się na zasadach Trusted AI Principles z nowym zestawem pięciu wytycznych, skoncentrowanych na odpowiedzialnym rozwoju i wdrażaniu generatywnej SI.

 

 Integracja Salesforce: Hardis Group i Cloudity łączą siły

WhitePress Prawa