Jak wypromować lokalny biznes gastronomiczny i w jaki sposób zdobyć pierwszych klientów? O tym już 23 listopada o godz. 19:00 w poznańskim Idea Hub, podczas spotkania networkingowego, opowie Marcin Sadowski, właściciel restauracji Hyćka.
Branża gastronomiczna w Polsce ciągle się rozwija. W ubiegłym roku urosła o 5,7%, w poprzednich latach również utrzymywał się trend zwyżkowy[1]. Jednak prowadzenie baru czy restauracji nie jest prostym zadaniem. Największy odsetek zamknięć lokali notowany jest w ciągu pierwszych dwóch lat działania i sięga nawet 60%[2]. Jak naprawdę wygląda prowadzenie biznesu gastronomicznego i co robić, gdy nadejdzie chwila zwątpienia? Opowie o tym Marcin Sadowski, właściciel poznańskiej restauracji Hyćka, prezes Stowarzyszenia Przyjaciół Śródki i Okolic "Śródeja".
Wydarzenie odbędzie się w ramach cyklu warsztatów networkingowych w poznańskim Idea Hub. Podczas ich trwania, zaproszony gość opowiada o doświadczeniu zdobytym dzięki prowadzeniu własnej firmy. Przedsiębiorcy natomiast mają możliwość czerpania z wiedzy prelegenta, spotkania się z innymi biznesmenami, wymiany opinii oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie z kontrahentem. Regularnie odbywają się w niej również warsztaty dotyczące szeroko pojętej przedsiębiorczości.