Aktualności
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

screenshot 12
Nowy program umożliwia partnerom handlowym wykorzystanie olbrzymiej bazy danych sprzedażowych oraz wiedzy firmy Criteo do pozyskania nowych i utrzymania obecnych klientów, a także do zacieśnienia współpracy z nimi.

 

Criteo (NASDAQ: CRTO), globalna firma technologiczna oferująca branży marketingowej na całym świecie niezawodne i sprawdzone narzędzia reklamowe, ogłosiła dziś uruchomienie Criteo Partners – globalnego programu wspomagającego partnerów handlowych w lepszym wykorzystaniu platformy reklamowej Criteo, opartej na rozbudowanych bazach danych o zachowaniach konsumentów, oraz w powiększaniu bazy klienckiej. Obecnie technologiczne rozwiązania Criteo obsługują kampanie reklamowe ponad 20 tys. firm na całym świecie, a narzędzie Shopper Graph oferuje dostęp do informacji o zachowaniach dwóch miliardów aktywnych użytkowników miesięcznie. Dzięki programowi Criteo Partners, agencje mogą wykorzystać strategie oraz ekspercką wiedzę, dane i rozwiązania Criteo na potrzeby rozwoju swojej działalności biznesowej, zwiększenia świadomości swych marek oraz zapewnienia wartości dodanej swym klientom.
“Criteo Partners to kompleksowy program opracowany dla partnerów takich jak agencje reklamowe, w ramach którego nasza firma oferuje olbrzymią bazę danych o zachowaniach zakupowych klientów oraz bazę wiedzy eksperckiej. W ten sposób podmioty z branży reklamowej mogą w sposób niezwykle wydajny pozyskiwać nowych oraz utrzymywać obecnych klientów dla swoich kontrahentów, za murami największych zamkniętych ekosystemów internetowych, tzw. Walled Gardens” – mówi Murat Kalafat, Dyrektor Regionalny ds. Rynków Wschodzących w Criteo. „Bardzo się cieszę, że nasz program oficjalnie jest już dostępny w Polsce. Przy wsparciu naszego polskiego zespołu, agencje mogą generować wartość dodaną dla swych klientów uwalniając potencjał platformy obsługi danych Criteo.”
Partnerzy nowego programu Criteo uzyskują szereg korzyści:
⦁ Dostęp do szkoleń i certyfikatów: Dzięki Akademii Reklamowej - Advertising Academy firmy Criteo – zespoły są w stanie sprzedawać, zarządzać i dokonywać pomiarów w ramach swoich kampanii w sposób znacznie bardziej wydajny. Praktyczne kursy poszerzają wiedzę na temat wykorzystania danych z bazy Criteo o zachowaniach dwóch miliardów kupujących miesięcznie.
⦁ Lepsze możliwości pozyskiwania klientów: Partnerzy programu uzyskują odznakę, która zapewnia wyróżnienie na globalnej liście preferowanych partnerów Criteo.
⦁ Stałe wsparcie: Partnerzy Criteo mają do dyspozycji dedykowanych ekspertów na każdym etapie procesu, począwszy od dostępu do bazy wiedzy eksperckiej o sprzedaży, aż po utrzymywanie solidnych relacji z klientami, co przyczynia się do wzrostu wolumenów sprzedaży oraz oferuje nowe możliwości generowania przychodów.
⦁ Dostęp do nagród i zasobów: Dysponując ofertami promocyjnymi, studiami przypadków, wynikami badań oraz unikalnymi danymi szczegółowymi, opracowanymi w sposób, który wspiera osiąganie celów agencji, uczestnicy Criteo Partners zyskują możliwość wcześniejszego planowania strategii przyciągania i utrzymywania nowych klientów.
Program Criteo Partners wprowadzony został w czwartym kwartale 2019r. z pilotażową grupą 20 agencji z całego świata. W Polsce uczestniczą już w nim takie firmy jak They.pl oraz SalesTube. Od momentu uruchomienia programu, Criteo obserwuje coraz szersze wykorzystanie swoich nowszych narzędzi z górnego zakresu lejka sprzedaży, takich jak Traffic Generation. To nowe rozwiązanie, którego faza testów beta zakończyła się w marcu br., umożliwia sprzedawcom wywieranie wpływu na potencjalnych konsumentów, gdy wg schematu lejka sprzedażowego znajdują się na etapie zamiaru zakupu, kiedy poszukują, porównują i rozważają nabycie różnych produktów, oraz najnowszy produkt Criteo, odzwierciedlający podejście firmy wychodzące poza retargeting.

To trzeba opatentować! Prawne aspekty ochrony pomysłów. 

WhitePress Prawa