Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

screenshot 12
Nowy program umożliwia partnerom handlowym wykorzystanie olbrzymiej bazy danych sprzedażowych oraz wiedzy firmy Criteo do pozyskania nowych i utrzymania obecnych klientów, a także do zacieśnienia współpracy z nimi.

 

Criteo (NASDAQ: CRTO), globalna firma technologiczna oferująca branży marketingowej na całym świecie niezawodne i sprawdzone narzędzia reklamowe, ogłosiła dziś uruchomienie Criteo Partners – globalnego programu wspomagającego partnerów handlowych w lepszym wykorzystaniu platformy reklamowej Criteo, opartej na rozbudowanych bazach danych o zachowaniach konsumentów, oraz w powiększaniu bazy klienckiej. Obecnie technologiczne rozwiązania Criteo obsługują kampanie reklamowe ponad 20 tys. firm na całym świecie, a narzędzie Shopper Graph oferuje dostęp do informacji o zachowaniach dwóch miliardów aktywnych użytkowników miesięcznie. Dzięki programowi Criteo Partners, agencje mogą wykorzystać strategie oraz ekspercką wiedzę, dane i rozwiązania Criteo na potrzeby rozwoju swojej działalności biznesowej, zwiększenia świadomości swych marek oraz zapewnienia wartości dodanej swym klientom.
“Criteo Partners to kompleksowy program opracowany dla partnerów takich jak agencje reklamowe, w ramach którego nasza firma oferuje olbrzymią bazę danych o zachowaniach zakupowych klientów oraz bazę wiedzy eksperckiej. W ten sposób podmioty z branży reklamowej mogą w sposób niezwykle wydajny pozyskiwać nowych oraz utrzymywać obecnych klientów dla swoich kontrahentów, za murami największych zamkniętych ekosystemów internetowych, tzw. Walled Gardens” – mówi Murat Kalafat, Dyrektor Regionalny ds. Rynków Wschodzących w Criteo. „Bardzo się cieszę, że nasz program oficjalnie jest już dostępny w Polsce. Przy wsparciu naszego polskiego zespołu, agencje mogą generować wartość dodaną dla swych klientów uwalniając potencjał platformy obsługi danych Criteo.”
Partnerzy nowego programu Criteo uzyskują szereg korzyści:
⦁ Dostęp do szkoleń i certyfikatów: Dzięki Akademii Reklamowej - Advertising Academy firmy Criteo – zespoły są w stanie sprzedawać, zarządzać i dokonywać pomiarów w ramach swoich kampanii w sposób znacznie bardziej wydajny. Praktyczne kursy poszerzają wiedzę na temat wykorzystania danych z bazy Criteo o zachowaniach dwóch miliardów kupujących miesięcznie.
⦁ Lepsze możliwości pozyskiwania klientów: Partnerzy programu uzyskują odznakę, która zapewnia wyróżnienie na globalnej liście preferowanych partnerów Criteo.
⦁ Stałe wsparcie: Partnerzy Criteo mają do dyspozycji dedykowanych ekspertów na każdym etapie procesu, począwszy od dostępu do bazy wiedzy eksperckiej o sprzedaży, aż po utrzymywanie solidnych relacji z klientami, co przyczynia się do wzrostu wolumenów sprzedaży oraz oferuje nowe możliwości generowania przychodów.
⦁ Dostęp do nagród i zasobów: Dysponując ofertami promocyjnymi, studiami przypadków, wynikami badań oraz unikalnymi danymi szczegółowymi, opracowanymi w sposób, który wspiera osiąganie celów agencji, uczestnicy Criteo Partners zyskują możliwość wcześniejszego planowania strategii przyciągania i utrzymywania nowych klientów.
Program Criteo Partners wprowadzony został w czwartym kwartale 2019r. z pilotażową grupą 20 agencji z całego świata. W Polsce uczestniczą już w nim takie firmy jak They.pl oraz SalesTube. Od momentu uruchomienia programu, Criteo obserwuje coraz szersze wykorzystanie swoich nowszych narzędzi z górnego zakresu lejka sprzedaży, takich jak Traffic Generation. To nowe rozwiązanie, którego faza testów beta zakończyła się w marcu br., umożliwia sprzedawcom wywieranie wpływu na potencjalnych konsumentów, gdy wg schematu lejka sprzedażowego znajdują się na etapie zamiaru zakupu, kiedy poszukują, porównują i rozważają nabycie różnych produktów, oraz najnowszy produkt Criteo, odzwierciedlający podejście firmy wychodzące poza retargeting.

screenshot 12
Nowy program umożliwia partnerom handlowym wykorzystanie olbrzymiej bazy danych sprzedażowych oraz wiedzy firmy Criteo do pozyskania nowych i utrzymania obecnych klientów, a także do zacieśnienia współpracy z nimi.

 

Criteo (NASDAQ: CRTO), globalna firma technologiczna oferująca branży marketingowej na całym świecie niezawodne i sprawdzone narzędzia reklamowe, ogłosiła dziś uruchomienie Criteo Partners – globalnego programu wspomagającego partnerów handlowych w lepszym wykorzystaniu platformy reklamowej Criteo, opartej na rozbudowanych bazach danych o zachowaniach konsumentów, oraz w powiększaniu bazy klienckiej. Obecnie technologiczne rozwiązania Criteo obsługują kampanie reklamowe ponad 20 tys. firm na całym świecie, a narzędzie Shopper Graph oferuje dostęp do informacji o zachowaniach dwóch miliardów aktywnych użytkowników miesięcznie. Dzięki programowi Criteo Partners, agencje mogą wykorzystać strategie oraz ekspercką wiedzę, dane i rozwiązania Criteo na potrzeby rozwoju swojej działalności biznesowej, zwiększenia świadomości swych marek oraz zapewnienia wartości dodanej swym klientom.
“Criteo Partners to kompleksowy program opracowany dla partnerów takich jak agencje reklamowe, w ramach którego nasza firma oferuje olbrzymią bazę danych o zachowaniach zakupowych klientów oraz bazę wiedzy eksperckiej. W ten sposób podmioty z branży reklamowej mogą w sposób niezwykle wydajny pozyskiwać nowych oraz utrzymywać obecnych klientów dla swoich kontrahentów, za murami największych zamkniętych ekosystemów internetowych, tzw. Walled Gardens” – mówi Murat Kalafat, Dyrektor Regionalny ds. Rynków Wschodzących w Criteo. „Bardzo się cieszę, że nasz program oficjalnie jest już dostępny w Polsce. Przy wsparciu naszego polskiego zespołu, agencje mogą generować wartość dodaną dla swych klientów uwalniając potencjał platformy obsługi danych Criteo.”
Partnerzy nowego programu Criteo uzyskują szereg korzyści:
⦁ Dostęp do szkoleń i certyfikatów: Dzięki Akademii Reklamowej - Advertising Academy firmy Criteo – zespoły są w stanie sprzedawać, zarządzać i dokonywać pomiarów w ramach swoich kampanii w sposób znacznie bardziej wydajny. Praktyczne kursy poszerzają wiedzę na temat wykorzystania danych z bazy Criteo o zachowaniach dwóch miliardów kupujących miesięcznie.
⦁ Lepsze możliwości pozyskiwania klientów: Partnerzy programu uzyskują odznakę, która zapewnia wyróżnienie na globalnej liście preferowanych partnerów Criteo.
⦁ Stałe wsparcie: Partnerzy Criteo mają do dyspozycji dedykowanych ekspertów na każdym etapie procesu, począwszy od dostępu do bazy wiedzy eksperckiej o sprzedaży, aż po utrzymywanie solidnych relacji z klientami, co przyczynia się do wzrostu wolumenów sprzedaży oraz oferuje nowe możliwości generowania przychodów.
⦁ Dostęp do nagród i zasobów: Dysponując ofertami promocyjnymi, studiami przypadków, wynikami badań oraz unikalnymi danymi szczegółowymi, opracowanymi w sposób, który wspiera osiąganie celów agencji, uczestnicy Criteo Partners zyskują możliwość wcześniejszego planowania strategii przyciągania i utrzymywania nowych klientów.
Program Criteo Partners wprowadzony został w czwartym kwartale 2019r. z pilotażową grupą 20 agencji z całego świata. W Polsce uczestniczą już w nim takie firmy jak They.pl oraz SalesTube. Od momentu uruchomienia programu, Criteo obserwuje coraz szersze wykorzystanie swoich nowszych narzędzi z górnego zakresu lejka sprzedaży, takich jak Traffic Generation. To nowe rozwiązanie, którego faza testów beta zakończyła się w marcu br., umożliwia sprzedawcom wywieranie wpływu na potencjalnych konsumentów, gdy wg schematu lejka sprzedażowego znajdują się na etapie zamiaru zakupu, kiedy poszukują, porównują i rozważają nabycie różnych produktów, oraz najnowszy produkt Criteo, odzwierciedlający podejście firmy wychodzące poza retargeting.

Polecamy

To trzeba opatentować! Prawne aspekty ochrony pomysłów. 

NEWSLETTER

Zgadzam się na Polityka prywatności