Case Study
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Ekspansja AI może przynieść nieocenione korzyści firmom na każdym poziomie rozwoju, niezależnie od jej wielkości i branży. Badanie przeprowadzone przez firmę doradczo-szkoleniową BUZZcenter rzuca nowe światło na wpływ sztucznej inteligencji na różnorodne branże, przewidując że AI stanie się głównym motorem wzrostu gospodarczego i innowacji. Raport Power of AI, analizując aktualne trendy i prognozy, wskazuje na potencjał AI do generowania znaczących zysków, podnoszenia efektywności i personalizacji doświadczeń Klientów.

Raport Power of AI został przygotowany w celu zaprezentowania konkretnych przykładów, jak AI wspiera i transformuje funkcje biznesowe, marketingowe i sprzedażowe w naszym kraju. Omówione zostały aspekty jak technologie bazujące na AI usprawniają procesy, redukują koszty oraz umożliwiają firmom oferowanie bardziej spersonalizowanych i skutecznych rozwiązań dla Klientów.

Goldman Sachs szacuje, że rynek AI osiągnie wartość 156 miliardów dolarów do 2025 roku. W miarę jak firmy na całym świecie dostrzegają wartość, jaką przynosi sztuczna inteligencja, kluczem do sukcesu staje się zrozumienie, jak najlepiej ją wykorzystać w praktyce i świadomie wdrożyć w działaniach przedsiębiorstwa. Tu z pomocą przychodzą szkolenia i warsztaty.

"Sztuczna inteligencja już teraz jest siłą napędową znaczących zmian w biznesie, a jej wpływ będzie tylko narastał," mówi Radosław Mechło, ekspert ds. AI, cybernetyk, marketer i autor raportu. "Firmy, które poznają AI i zintegrują ją ze strategią działań mogą spodziewać się niewiarygodnej przemiany w sposobie, w jaki działają i konkurują na rynku."

W raporcie prezentowane są dane, które podkreślają, jak AI usprawnia procesy decyzyjne, optymalizuje operacje i rewolucjonizuje obsługę klienta, w szczególności w dziedzinie marketingu i sprzedaży. AI oferuje możliwości personalizacji na poziomie indywidualnym, co było dotąd nieosiągalne.

Raport zwraca również uwagę na wyzwania i bariery związane z implementacją AI, w tym potrzebę regulacji etycznych i prawnych. "Musimy pamiętać, że technologia AI niesie ze sobą nie tylko możliwości, ale i obowiązek etycznego stosowania. Niezbędne jest zrozumienie możliwości, ale też zagrożeń, by dostosować nasze działania", dodaje Kamila Kierzek-Mechło, strateg i współautor badania.

3 kluczowe obszary biznesu według respondentów badania, które mogą najbardziej skorzystać z wykorzystania rozwiązań opartych o AI to:

  • analiza 69%;
  • marketing 67%;
  • sprzedaż 53%.

 

Choć to dopiero początek, w najbliższym czasie będzie zauważalny szybki rozwój i implementacja rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję we wszelkiego rodzaju działaniach. Organizacje, które potrafią wyprzedzić konkurencję w zakresie wdrażania i optymalizacji działań dzięki technologii AI, będą miały znaczącą przewagę na rynku.

Badanie „Power of AI” zostało przeprowadzone metodą CAWI na próbie N=384 oraz IDI, N=13. W badaniu skupiliśmy się na reprezentantach szeroko pojętego biznesu, by zweryfikować jaki wpływ rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję mogą mieć wpływ na ich codzienną pracę. Respondentami byli przedstawiciele różnych sektorów biznesu, reprezentujący różne wielkości firm.

Pełna wersja raportu dostępna jest do bezpłatnego pobrania na stronie https://buzzcenter.pl/power-of-ai/

 

O BUZZcenter

BUZZcenter to firma doradczo-szkoleniowa. Dostarczają rozwiązania edukacyjne dla biznesu, marketingu i sprzedaży. Wszystkie szkolenia i warsztaty są projektowane przez doświadczonych ekspertów branżowych, z myślą o maksymalizacji potencjału Klientów. 

Firma wspiera Klientów w rozwoju sprzedaży, budowaniu wizerunku, skalowaniu biznesu i w budowaniu skutecznych działań marketingowych. Realizują działania, które pomagają w rozwoju, między innymi strategię rozwoju biznesu, budowę modeli biznesowych, ekspansję na rynki zagraniczne, strategię marketingową, wdrożenia rozwiązań opartych o AI, analizę rynku i konkurencji oraz doradztwo strategiczne.

 

Sztuczna inteligencja oczami marketingowców

WhitePress Prawa