Według raportu „Zarządzanie kryzysem w polskich przedsiębiorstwach 2018”, najpoważniejszym źródłem kryzysów wizerunkowych rodzimych firm jest Internet. Ponad 31 proc. przypadków rozpoczynają ataki inicjowane przez użytkowników sieci, w tym mediów społecznościowych. W jaki sposób radzić sobie z zagrożeniami wizerunkowymi w sieci? Na to pytanie już w najbliższą środę, 12 września o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub odpowie Anna Szajerska, współzałożycielka inicjatywy „Kobieta w roli głównej”.
W branży panuje przekonanie o tym, że kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy. Dlaczego tak się dzieje? To czas, gdy opiekunowie profili społecznościowych wypoczywają, a ich czujność jest uśpiona. Opóźniona reakcja na zagrożenie wizerunkowe może pociągnąć za sobą bardzo negatywne skutki. Widmo kryzysów wizerunkowych wisi nad każdą firmą pojawiającą się na rynku. Doświadczenie pokazuje, że zmagać się z nimi mogą zarówno gigantyczne koncerny, które stać na zatrudnienie specjalisty wizerunkowego, jak i małe przedsiębiorstwa, nie mające w swoich szeregach dedykowanej osoby. W takich sytuacjach, poza naprawianiem szkód, ważna jest również prewencja i „dmuchanie na zimne”. Choć social media często pełnią rolę punktu zapalnego, mogą też być głównym środkiem łagodzenia kryzysu i odbudowywania renomy. W jaki sposób zatem z sukcesem skorzystać z tego narzędzia?
Już w najbliższą środę, 12 września o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub przy ul. Małe Garbary 9 w ramach bezpłatnych warsztatów dla przedsiębiorców, uczestnicy dowiedzą się, czym jest kryzys wizerunkowy w mediach społecznościowych, czy można się na niego przygotować oraz przekuć go w sukces. Przedstawione zostaną również sposoby współpracy z dziennikarzami podczas zagrożenia wizerunkowego oraz case studies przykładowych kryzysów medialnych. W roli eksperta wystąpi Anna Szajerska, zawodowo związana z branżą public relations. Swoje doświadczenie zdobywała współpracując z publicznymi instytucjami oraz prywatnymi przedsiębiorstwami w zakresie budowania oraz zarządzania wizerunkiem w sytuacjach kryzysowych. Współpracowała m.in. z Wyższą Szkołą Bankową, Bridgestone, Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia oraz Urzędem Miasta Poznania. Ponadto współzałożycielka inicjatywy „Kobieta w roli głównej”, której idea skupia się na promowaniu przedsiębiorczości wśród kobiet.
Udział w warsztatach jest bezpłatny, wymagany jest jednak zapis pod adresem
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Kryzys w social mediach pod kontrolą. Bezpłatne warsztaty w poznańskim Idea Hub
Typografia
- Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
- Obecna Helvetica Segoe Georgia Times
- Tryb czytania