Aktualności
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Slican jest producentem urządzeń i oprogramowania dla komunikacji biznesowej oraz operatorem telefonii VOiP w ramach własnej platformy FONEO i usługi o tej samej nazwie. Firma podjęła decyzję o przejściu z dotychczas użytkowanego systemu Macrologic ERP na nowy system oparty na procesowości: Macrologic Merit. Zakres wdrożenia obejmuje obszar finansów i księgowości, kadr i płac, logistyki, produkcji oraz analiz biznesowych.

Slican sp. z o.o. jest polskim producentem. Oferuje centrale tradycyjne, serwery IP klasy call manager, komunikatory, systemy contact i call center w zakresie od kilku do 10.000 użytkowników. Firma funkcjonuje na rynku już od 1992 roku. Produkty spółki wyposażone są w nowoczesną platformę IT, wspierającą zarówno pracę administratora sieci, jak i użytkownika telefonu. Ponadto z wykorzystaniem swoich systemów Slican oferuje bogaty katalog usług, takich jak: rejestracja rozmów, przygotowywanie bilingów i statystyk oraz wiele innych.

— Chcemy wdrożyć system Macrologic Merit, ponieważ oferuje on nowe, procesowe podejście do wsparcia pracy pracowników i menedżerów. Dla nas istotną cechą jest również możliwość korzystania z analiz i wykresów, które umożliwią nam bieżącą ocenę zjawisk gospodarczych i finansowych w firmie — mówi Grzegorz Piszczek, prezes zarządu w firmie Slican.

Ważną cechą przemawiającą za wyborem oprogramowania Macrologic Merit były dostępne dla firmy koszty wdrożenia i utrzymania systemu. W pakiecie Slican otrzymał gwarancję dwukrotnej w ciągu roku aktualizacji systemu i bieżącego dostosowania go do zmian prawnych.

Wcześniej spółka Slican również korzystała z polskich rozwiązań informatycznych wspierających zarządzanie, a konkretnie z systemu Macrologic ERP. To właśnie te pozytywne doświadczenia sprawiły, że ponownie postawiła na polski produkt, autorstwa firmy Macrologic. 

WhitePress Prawa