Generali podpisało umowę na wsparcie i rozwój systemu ABP GEN z firmą dcs.pl. System ABP GEN działa w Generali od 2006 r., a autorem i dostawcą rozwiązania była właśnie firma dcs.pl, która przez wiele lat po wdrożeniu zajmowała się także wsparciem systemu.
ABP GEN jest systemem służącym do kompleksowej obsługi firmy ubezpieczeniowej, pozwalającym na realizację wszystkich procesów biznesowych w tego typu przedsiębiorstwie, takich jak: definiowanie produktów ubezpieczeniowych, sprzedaż i rozliczanie polis, likwidacja szkód, obsługa sieci sprzedaży, naliczanie prowizji etc.
Cechą szczególną systemu ABP GEN jest możliwość udostępnienia nowych produktów ubezpieczeniowych dla sieci sprzedaży w ciągu pojedynczych dni od podjęcia decyzji, co czyni ABP GEN prawdopodobnie najbardziej elastycznym spośród systemów służących do obsługi firm ubezpieczeniowych i liderem pod kątem szybkości wprowadzenia nowego produktu ubezpieczeniowego na rynek.
W ramach umowy dcs.pl zajmie się zarówno usprawnieniami i rozwojem systemu w pożądanych przez Generali kierunkach, jak i usuwaniem ewentualnych pojawiających się na bieżąco problemów systemowych.
System ABP GEN działa w Generali nieprzerwanie od 2006 i jest kluczowym systemem dla procesów sprzedaży ubezpieczeń w kanale dealerskim. Został wdrożony przez dcs.pl.