Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Rośnie zapotrzebowanie na duże reklamy typu indoor: plakaty, grafikę w punktach sprzedaży i banery. Dzięki dużej szybkości urządzenia szerokoformatowego Xerox IJP 2000 usługodawcy mogą wykonywać więcej tego rodzaju zleceń w krótszym czasie, co w praktyce przekłada się na budowanie przewagi konkurencyjnej i wzrost przychodu.

Na rynku wzrasta zapotrzebowanie na szybką realizację wielkoformatowej, dobrej jakościowo i personalizowanej reklamy wewnętrznej. Wizualizacje graficzne, plakaty, oznakowania, grafika w punktach sprzedaży, backlit/stoplight oraz bannery to jednak zamówienia realizowane w krótkich seriach. Większość zamówień, nawet do 74%., stanowią zlecenia do 20 sztuk, które nie są przyjmowane do realizacji w technologii druku offsetowego z uwagi na nieopłacalność. Jednak dzięki zastosowaniu technologii Memjet, mogą być one skutecznie wykonywane na drukarce WF Xerox IJP 2000.

„Xerox Wide Format IJP 2000 jest skierowany do firm przygotowujących szerokoformatowe wydruki promocyjne. Dzięki niemu zlecenie, które wymagało 5 godzin pracy w przypadku wieloprzebiegowych drukarek atramentowych, może być obecnie wykonane w ciągu zaledwie 5 minut. Zaawansowane narzędzia do komponowania i zarządzania kolorami, takie jak dopasowanie koloru i profilowanie nośników, gwarantują wydruki profesjonalnej jakości” – mówi Jerzy Małota, Wide Format Manager, Xerox Polska.

Dzięki dużej szybkości i jakości wydruków (420 m2/h w rozdzielczości 1600x1600dpi) oraz obsłudze różnych aplikacji wzrasta liczba zleceń i marża wykonawcy. Projekty do tej pory nieopłacalne lub niemożliwe do zrealizowania w technologii offsetowej i przez drukarki atramentowe/solventowe mogą zostać wykonane przy zastosowaniu najnowszej technologii jednoprzebiegowej. Dzięki niej, zarówno pierwszy jak i ostatni wydruk, co trudno zrealizować w offsecie, jest tej samej jakości. Dodatkowo, przekrojowy zakres użytkowanych mediów pozwala poligrafom na szerokoformatowy druk na takich podłożach jak materiał na banery, papiery fotograficzne (photo gloss) czy satynowe folie typu blacklit/stoplight.

Informacje o Xerox

Xerox (NYSE: XRX) pomaga zmieniać sposób funkcjonowania współczesnego świata. Poprzez wdrażanie naszej wiedzy i doświadczenia w dziedziny takie jak skanowanie, procesy biznesowe, analityczne, automatyzacja, a także dzięki skupieniu się na perspektywie klienta, usprawniamy pracę tak, aby zapewnić większą produktywność, efektywność i personalizację. Działamy w 180 krajach, w których ponad 130 000 naszych pracowników tworzy cenne innowacje i dostarcza usługi z zakresu procesów biznesowych, poligrafiki, oprogramowania i wszelkich rozwiązań, dzięki którym nasi klienci, a także ich zleceniodawcy, poczują co oznacza zmiana na plus. Aby dowiedzieć się o nas więcej, odwiedź stronę www.xerox.com.

Polski oddział Xerox, z siedzibą w Warszawie, został założony w 1993 r. Jest wiodącym dostawcą urządzeń drukujących i kopiujących z obszaru biurowego i produkcyjnego w kraju. W jego portfolio znajdują się usługi i produkty z zakresu zarządzania drukiem i dokumentami, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych dla firm i instytucji publicznych. Firma świadczy również usługi outsourcingu procesów biznesowych i IT. Jest jednym z liderów polskiego rynku usług zarządzania drukiem.

NEWSLETTER

Zgadzam się na Polityka prywatności