Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Comarch z udziałami ponad 52% wybił się na pozycję niekwestionowanego lidera w kategorii Small Business.

Osiągnięcie tak zauważalnej przewagi na rynku Small Business to spory sukces krakowskiego dostawcy systemów informatycznych. Skalę dominacji potwierdza fakt, iż druga w kolejności firma, będąca jednocześnie konkurencją dla Comarch, kontroluje tylko 6,9% rynku.

Największy wpływ na zdominowanie przez Comarch rynku Small Business ma oferowany przez spółkę  system dla małych i średnich przedsiębiorstw: Comarch ERP Optima. Korzysta z niego już ponad 63 000 małych i średnich firm z różnych branż, oraz ponad 6000 biur rachunkowych. Według najnowszego Badania Satysfakcji Klientów przeprowadzonego przez Comarch, przeprowadzonego w lipcu 2015 roku, 87% użytkowników Comarch ERP Optima poleca wykorzystywane przez siebie oprogramowanie innym firmom.

Program Comarch ERP Optima dostępny jest w wersji stacjonarnej, a także w chmurze (model usługowy). W obu przypadkach prócz tradycyjnych funkcjonalności standardowego systemu finansowo-księgowego jest dostępna również gama nowoczesnych rozwiązań mobilnych (Mobilny Sprzedawca, e-Pracownik), analitycznych (w oparciu o Comarch Business Intelligence), narzędzia do tworzenia i bezpiecznego przechowywania dokumentów i baz danych (iBard24) oraz aplikacje e-commerce (e-Sklep i wszystko.pl).

Jak podkreśla Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarch, dyrektor sektora ERP – Wartym uwagi jest fakt, iż klienci korzystający z Comarch ERP Optima w 76% oceniają kondycje swojej firmy dobrze lub bardzo dobrze.

Dobrze prosperujące przedsiębiorstwa prowadzone przez użytkowników Comarch ERP Optima świadczą o jakości systemów dostarczanych przez Comarch. Prawie połowa z nich zamierza inwestować jeszcze w tym roku w rozwój i budowanie przewagi konkurencyjnej.

– Najlepszym miernikiem jakości naszego oprogramowania Comarch ERP Optima są wyniki sprzedaży, które idą w parze z wynikami satysfakcji użytkowników. Mimo świetnych zeszłorocznych rezultatów, czego poparciem są dane z raportu IDC, w pierwszej połowie 2015 roku zanotowaliśmy ponownie dwucyfrowy wzrost sprzedaży - 31%. To spory sukces, na który składa się funkcjonalność produktu, satysfakcja użytkowników oraz prężna sieć Partnerów Comarch. W przyszłym miesiącu przedstawimy naszej sieci sprzedaży szczegółowe plany, które mają pomóc nam jeszcze bardziej wzmocnić naszą obecność na rynku – dodaje Łukasz Kozłowski, dyrektor sprzedaży MSP w Comarch ERP.

Szczegóły na temat Comarch ERP Optima:
http://www.comarch.pl/erp/comarch-optima/