Case Study

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Z silną konkurencją zmagają się każdego dnia przedstawiciele firm na całym świecie. Zarówno utrzymanie przewagi jak i samo zdefiniowanie jej punktu najczęściej nie jest proste. Wygrywanie na ogół nie jest łatwe. 

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Pandemia koronawirusa COVID-19 a diametralne zmiany na portalu sprzedażowym Amazon to istotny temat dla wszystkich działających na tym kanale sprzedaży. Zanim jednak przejdziemy do tytułowych prowizji, warto zarysować ogólny kontekst, który wpłynął na ich obniżenie.

Cedo

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Spadek obrotów, masowe zwolnienia lekarskie, konieczność cięcia kosztów, poszukiwanie oszczędności – pandemia koronawirusa niejeden biznes i niejednego managera wystawia na niezwykle trudną próbę. Czy w ogóle da się wyjść z tej sytuacji obronną ręką? Jak tego dokonać? Na ten temat rozmawiamy z Andrzejem Majewskim, dyrektorem fabryki Cedo, która pomimo niełatwego okresu właśnie prowadzi rekrutacje na kilkadziesiąt różnych stanowisk.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

CLV (ang. Customer lifetime value) to wartość, której zasadniczym celem jest mierzenie wartości konsumenta w historii jego kontaktów z danym usługodawcą lub sprzedawcą produktu. Za jej pomocą można oszacować ilość środków finansowych, które można przeznaczyć na pozyskanie danego klienta, by inwestycja ta była opłacalna. Warto wiedzieć, jakie narzędzia wykorzystuje się do optymalizacji CLV.