Porady

loading...
Porady

Internet

loading...
Internet
loading...
  Case Study
  Porady
  Coaching
  Internet
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Grupa Ray Obuwie będąca właścicielem 130 sklepów obuwniczych wybrała do zarządzania system ERP Altum oraz Comarch Retail.

 

Krakowski system będący własnością Polskiego producenta ERP firmy Comarch usprawni zarządzanie magazynami, polityką cenową, promocjami i sezonowymi obniżkami cen. Partnerem wdrożenia została Pomorska Grupa Informatyczna.

Według Przemysława Kaczyńskiego, który jest współwłaścicielem Grupy Ray Obuwie, wybór platformy oferowanej przez firmę Comarch, systemów ERP Altum oraz Comarch Retail zagwarantuje centralne zarządzanie stanami magazynowymi we wszystkich lokalizacjach będących własnością firmy. Realizacja przesunięć towarów pomiędzy poszczególnymi sklepami za sprawą nowych systemów będzie dużo sprawniejsza. Kluczowe jest to, że kontrolę nad cennikami i promocjami będzie można realizować bezpośrednio z centrali firmy, a dodatkowo system pomoże w obsłudze reklamacji.

Dzięki zaawansowanej konstrukcji systemu, zarządzający Ray Obuwie są w stanie decydować o wyglądzie interfejsu systemu POS w sklepach, wydrukach, rabatach z centrali firmy. Dodatkową bardzo ważną cechą systemów firmy Comarch jest to, że z systemów można korzystać w trybie offline, umożliwiając prace pracowników sklepów bez zakłóceń również w przypadku kłopotów z Internetem.

Przemysław Kaczyński podkreśla, że system Comarch ERP Altum oraz Comarch Retail są systemami godnymi polecenia jako narzędzie wspierające sprawne zarządzanie biznesem.

Grupa Ray Obuwie jest liderem dystrybucji oraz detalicznej sprzedaży obuwia w północno-wschodniej części Polski. Sieć sprzedaży Ray Obuwie od blisko 15 lat stara się zapewnić klientom szeroki wybór obuwia dla całej rodziny w konkurencyjnych cenach. Z myślą o klientach, dokłada starań, by wraz niską ceną sprzedaży, jakość produktów była możliwie najlepsza. Mając wpływ na dobór tworzyw podczas powstawania kolekcji, dba o wybór możliwie najlepszych materiałów do ich produkcji.

Sieć sprzedaży liczy łącznie ponad 130 sklepów o powierzchni pojedynczych salonów 100-400 m2, gdzie w okresie jednego roku dostarczanych jest ponad 1500 nowych modeli obuwia dla kobiet, mężczyzn, dzieci i młodzieży.

Aktualności

loading...
Praca
Case Study
Internet
Sprzęt