Zdjęcie artykułu

Czy możesz sam zostać marketerem swojego biznesu? Bezpłatne warsztaty w poznańskim Idea Hub

2018/06/26 09:53

Agencje marketingowe oferują pełen wachlarz środków wspierających rozwój firmy klienta. Jest to jednak kolejny wydatek, który musi objąć budżet firmy. Czy można go ograniczyć? W jaki sposób zostać marketerem własnego przedsiębiorstwa? Już w najbliższą środę, 27 czerwca o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub odbędą się warsztaty networkingowe nt. marketingu w małych przedsiębiorstwach, które poprowadzi Arek Czarnecki, współwłaściciel agencji marketingowej Golden Guy.

Ceny panujące na polskim rynku agencji marketingowych znacznie się wahają. Za sam projekt logo można zapłacić 50 zł, ale też przeszło 21 000 zł! Wśród usług pełnionych przez agencje marketingowe wymienić można m.in. prowadzenie fanpage’a, obsługa systemu reklamowego Google AdWords, pozycjonowanie, obsługa strony www czy zarządzanie reklamą online oraz outdoor. Nie zawsze jednak mikro oraz małe przedsiębiorstwa mogą pozwolić sobie na wydatek rzędu kilku tysięcy złotych na rzecz fachowego marketingu. Zatem, czy można samemu zostać marketerem swojego przedsiębiorstwa?

Sztuka prowadzenia biznesu idzie w parze z wdrażaniem skutecznej komunikacji marketingowej. Nie oznacza to jednak, że mikro- oraz małe przedsiębiorstwa skazane są na korzystanie z usług agencji marketingowych, zwłaszcza, że zazwyczaj z ich usług korzystają rynkowi giganci. Odpowiednie budowanie marki osobistej może stać się motorem napędowym biznesu, zatem jak się do tego zabrać? Jakich kanałów komunikacji używać, aby osiągać zamierzone cele? Szereg działań, na które składają się m.in. fokusowanie na cenne znajomości, określenie hierarchii potrzeb i celów czy trafna ocena sytuacji, mogą stać się przyczyną szybkiego rozwoju przedsiębiorstwa.

Czy faktycznie marketing w małej firmie bez konieczności zatrudniania dodatkowego zespołu czy angażowania agencji jest możliwy? W jaki sposób to zrobić? Jakich błędów nie popełnić? Już w najbliższą środę, 27 kwietnia o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub odbędą się warsztaty poświęcone marketingowi w mikro oraz małych przedsiębiorstwach. Spotkanie poprowadzi Arek Czarnecki, współwłaściciel agencji marketingowej Golden Guy, działającej w obszarze social media. W trakcie warsztatów uczestnicy poznają trendy marketingowe panujące w 2018 roku oraz będą mieli szansę wziąć udział w analizie swoich przedsiębiorstw pod kątem omówionej tematyki. 

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie biznesowe. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.