Zdjęcie artykułu

Kto w Łodzi kreuje? #PodwieczorekwŁodzi w Smart Office

2017/11/24 12:23

Kto sprawia, że o Łodzi mówi się „miasto kreatywnych”? Jak wygląda prowadzenie w niej biznesu? W jaki sposób łódzkie marki zdobywają klientów z całej Polski? To jedne z wielu tematów, które zostaną poruszone podczas spotkania cyklu #PodwieczorekwŁodzi, czyli spotkania z przedsiębiorcami, których pomysły i produkty stanowią wizytówkę naszego miasta. Już 28 listopada o godz. 18:00 w Smart Office w Sukcesji, o swoim przepisie na sukces opowiedzą właściciele firm: Un’common, POLKADOT oraz KEENO. Spotkanie poprowadzi znana dziennikarka, Małgorzata Błażewicz.

#PodwieczorekwŁodzi to darmowe spotkanie ze znanymi, łódzkimi przedsiębiorcami, którego celem jest integrowanie środowiska kreatywnego, stworzenie platformy umożliwiającej wymianę doświadczeń, a także nawiązywanie nowych kontaktów. Małgorzata Korycka, Hanna Niemierowicz, Aleksandra Woźniak i Adam Jerzykowski opowiedzą o rozwoju własnych działalności, a także o tym, czy miasto sprzyja sektorowi kreatywnemu oraz udzielą odpowiedzi na pytania uczestników.

Un’common, firma założona przez Małgorzatę Korycką, zajmuje się projektowaniem i wytwarzaniem designerskich mebli. Na początku działała jako firma lokalna, obecnie znana jest w całym kraju, a jej produktami chętnie chwalą się celebryci. POLKADOT to łódzka firma zajmująca się grafiką, stworzona przez Aleksandrę Woźniak i Hannę Niemierowicz. Z jej projektów korzystali między innymi: Łukasz Jemioł, Filharmonia Łódzka czy Fundacja na Rzecz Nauki Polskiej. Z kolei KEENO to producent sprzętu sportowego, zajmuje się również organizacją warsztatów, które pokazują jak łączyć ćwiczenia sportowe z fizjoterapią. Jej dyrektor zarządzający, Adam Jerzykowski znany jest z ekstremalnych wyzwań związanych z pływaniem, m.in. przepłynął wpław Zatokę Pucką.

Patronem honorowym wydarzenia #PodwieczorekwŁodzi jest Marszałek Województwa Łódzkiego a medialnym portal Przedsiebiorczosc.lodz.pl

Smart Office to przestrzeń coworkingowa w CH-R Sukcesja, zlokalizowana na poziomie -1, gdzie można skorzystać z darmowego Wi-Fi i sprzętu biurowego. Goście mogą wykorzystywać jej potencjał do rozwijania własnych firm oraz uczestnictwa w otwartych warsztatach. Co miesiąc przedstawiane są w niej marki, które ze względu na swoje działania i kreatywność, zasługują na szczególna uwagę. Od początku listopada w przestrzeni coworkingowej, można oglądać wystawę na temat Łódzkiej Rajtuzy, marki firmy Gabriella. Ekspozycja składa się ze zdjęć z sesji oraz grafik lokalnych rajstop, a także informacji o historii powstania marki.

Zapisy pod linkiem: https://662747-5.evenea.pl/