Zdjęcie artykułu
Microsoft Dynamics CRM w ofercie IT.integro

W marcu br., firma IT.integro poszerzyła swoją ofertę o kolejne rozwiązanie dla biznesu – Microsoft Dynamics CRM. Decyzja o wprowadzeniu do sprzedaży CRM wiąże się z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami. Dodatkowo, wiąże się ze strategią promowaną przez Microsoft o nazwie One Microsoft.

Microsoft Dynamics CRM w ofercie IT.integro

2016/03/15 09:42

 „Microsoft Dynamics CRM to rozwiązanie, które idealnie wpisuje się w potrzeby naszych klientów. Integracja z systemem Microsoft Dynamics NAV oraz Office 365, czyli polityka One Microsoft pozwala osiągnąć naszym klientom najwyższą konkurencyjność. Systemy te są ze sobą intuicyjnie skomunikowane. Dzięki temu użytkownik końcowy naturalnie zwiększa swoją produktywność przechodząc procesy biznesowe w uzupełniających się systemach. Od przeczytania maila, poprzez utworzenie szansy sprzedaży, złożenia zamówienia po wyprodukowanie i zafakturowanie usługi.” – mówi Tomasz Michalski, Specjalista ds. sprzedaży, IT.integro.

 

Trendy na współczesnym rynku

Przedsiębiorcy doskonale zdają sobie sprawę jak ważne jest nadążanie za trendami oraz potrzebami wymagających klientów. Współcześni konsumenci są bardziej świadomi. Oczekują więcej. Niezależnie od tego, czy kupują artykuły spożywcze, odzież, meble, czy korzystają z usług logistycznych. Wymagają najwyższej jakości obsługi oraz dobrej informacji o produkcie bądź usłudze.

Rewolucja cyfrowa, która dzieje się na naszych oczach, zmienia charakter relacji między sprzedawcą a kupującym. Aby dotrzymać kroku oczekiwaniom klientów, należy być świadomym roli, jaką spełniają Internet, media społecznościowe oraz technologie mobilne. Obecnie, klienci mają możliwość samodzielnych badań rynku, w poszukiwaniu najlepszej oferty bądź dostawcy. Ogromne znaczenie w kształtowaniu postaw klientów pełni social media, gdzie opinie mogą w znaczącym stopniu wpłynąć na wizerunek i sprzedaż firmy.

W chwili pierwszego kontaktu z firmą potencjalny nabywca znajduje się dziś na znacznie dalszym etapie ścieżki zakupowej niż kiedyś. Badania przeprowadzone przez organizację CEB Marketing Leadership Council wykazały, że przed skontaktowaniem się z potencjalnym dostawcą klient ma już za sobą 57% procesu zakupowego i (w niektórych przypadkach) nawet 70% procesu podejmowania decyzji.

 

Dzisiejszy klient chce czuć się wyjątkowo. Oczekuje, że produkt oraz relacje ze sprzedawcą będą doświadczeniem wyjątkowym, a proces zakupowy przebiegnie szybko i bezproblemowo. Odpowiedzią na oczekiwania klientów jest oprogramowanie CRM, które zapewnia pełną kontrolę nad procesem biznesowym, począwszy od działań marketingowych, poprzez sprzedaż, aż po aktywności posprzedażowe.

 

 

Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM to oprogramowanie wspomagające proces pozyskiwania klientów, pozwalający na kreowanie pozytywnych relacji oraz doświadczeń sprzedażowych. Oferowane przez Microsoft oprogramowanie, obejmuje cały proces biznesowy z uwzględnieniem trendów i warunków rynkowych. Teraz zarządzanie kampaniami możliwe jest lokalnie, w chmurze bądź w modelu hybrydowym.

Microsoft Dynamics CRM pozwala

  • Spersonalizować obsługę klienta poprzez tworzenie kompleksowych i ukierunkowanych na wyniki działań, które przykuwają uwagę klienta we właściwym miejscu i czasie za pomocą odpowiedniego przekazu.
  • Aktywnie kształtować relację poprzez określanie najlepszej kolejnej interakcji z klientem na podstawie kontekstu.
  • Zaangażować klienta w przewidujący sposób poprzez wykorzystanie analiz danych wewnętrznych i zewnętrznych do identyfikacji wzorców i prognozowania wyników.

 

IT.integro – strategiczny partner Microsoft Dynamics

IT.integro to lider wdrożeń systemu ERP – Microsoft Dynamics NAV. Działa na rynku już od 25 lat i z sukcesem przeprowadził już ponad 250 wdrożeń oraz 700 projektów zakończonych sukcesem zarówno w Polsce, jak i za granicą.. Przez lata swojej działalności, wspierał pracę 4 000 użytkowników systemu Microsoft Dynamics NAV w 44 krajach na całym świecie.